וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה נערים יואשמו במעורבות באונס הקבוצתי של בת ה-16 באילת

עודכן לאחרונה: 30.8.2020 / 18:02

בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית שישה מתוך עשרת החשודים שנעצרו, אך המשטרה ביקשה לעכב את ההחלטה. בהמשך, הצהרת תובע תוגש גם נגד נער וצעיר נוספים החשודים במעורבות במעשה. מעצרם של שני החשודים המרכזיים יוארך בשלישי. נער אחר ששוחרר השבוע נעצר מחדש

בווידאו: אחד ההנאשמים באונס מגיב לראשונה/צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

בבית משפט השלום באשקלון הוגשה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד ארבעה נערים החשודים במעורבות באונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון הים האדום באילת. בית המשפט הורה לשחרר את כל חמש הנערים ובגיר אחד למעצר בית - אך המשטרה ביקשה לעכב את ביצוע ההחלטה כדי לערער על כך.

בהמשך, הצהרת תובע תוגש נגד נער וצעיר נוספים החשודים במעורבות במעשה. שני החשודים המרכזיים, צעירים תושבי חדרה, יובאו לדיון בהארכת מעצרם ביום שלישי. בתוך כך, נער נוסף, שנעצר בשלב מוקדם יותר בחקירה ושוחרר בשבוע האחרון, נעצר היום מחדש והועבר לחקירה, מסיבות שעדיין אינן ידועות.

יו"ר נעמת, חגית פאר, בירכה על ההודעה, והתייחסה גם לשיח סביב הפרשה ברשתות החברתיות. "גם גיבורי המקלדת ששופכים את דמה של הנערה, קורבן האונס, צריכים אחת ולתמיד לשלם מחיר כבד. אני מברכת על הרצינות שבה לקחו במשטרה את האירוע אך האכיפה לא מסתיימת כאן", אמרה.

לטענתה, "נדרש מסר חד משמעי וברור לעבר אותם גיבורי מקלדת ולעבר גיבורי מקלדת עתידיים - מצופה שנשמע על מעצרים וכתבי אישום גם נגד המסיתים ומוציאי דיבתה של הנערה ברשתות החברתיות".

חשוד באונס הנערה בת ה-16 באילת מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום אשקלון, 27 באוגוסט 2020. שי מכלוף
אחד החשודים בדיון בהארכת מעצרו בשבוע שעבר/שי מכלוף

ההתקדמות מגיעה בעקבות הודעת המשטרה בחמישי על סיום חקירת אונס הנערה לפני כשבועיים, ואיתור כל החשודים המעורבים. בסך הכול, 17 חשודים נעצרו, בהם 13 נערים. מעצרם של עשרה מהם הוארך והיתר שוחררו בתנאים מגבילים. במשטרה אישרו בנוסף כי עדותה של הנערה "נמצאה מהימנה ונמצאו לה חיזוקים ראייתיים".

חקירה ראשונית של המקרה שאירע במלון הים האדם העלתה כי מדובר במספר רב של חשודים שזהות מרביתם לא הייתה ידועה. אך תיעודי מצלמות האבטחה במלון, בהם נראית התגודדות סמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים, הביא את החוקרים להתחקות אחר ציר הזמנים במלון ולהגיע לכל המעורבים באירוע האונס.

עוד בוואלה!

בעקבות אירועי האלימות המינית: ברחבי הארץ מקדמים שיעורי מגדר וחינוך מיני

לכתבה המלאה

מוקדם יותר באותו היום הכחיש החשוד המרכזי באונס את מעורבותו, אך הודה כי צילם את בת ה-16. בתגובה ראשונה לחשדות נגדו אמר הצעיר מחדרה: "אל תדאגו, ישמעו אותי עוד הרבה. נגיב באופן מסודר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully