וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד המרכזי באונס באילת הודה שצילם את המעשה, אך הכחיש שאנס

עודכן לאחרונה: 27.8.2020 / 15:19

הצעיר, תושב חדרה, סיפר כי תיעד את המקרה בו על פי החשד נאנסה הנערה במלון הים האדום בעיר. בתגובה ראשונה לחשדות המיוחסים לו אמר: "ישמעו אותי עוד הרבה". בית משפט השלום באשקלון האריך בשישה ימים את מעצרו של החשוד ושל צעיר נוסף

בווידאו: אחד ההנאשמים באונס מגיב לראשונה/צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

החשוד המרכזי באונס הנערה במלון הים האדום באילת הכחיש היום (חמישי) את מעורבותו, אך הודה כי צילם את בת ה-16. בתגובה ראשונה לחשדות נגדו אמר הצעיר מחדרה: "אל תדאגו, ישמעו אותי עוד הרבה. נגיב באופן מסודר".

בית משפט השלום באשקלון האריך בשישה ימים את מעצרו של הצעיר ושל תושב חדרה נוסף בחשד לאונס הנערה. כמו כן, צפויים דיונים גם בהארכת המעצר של כמה מהנערים החשודים.

עד כה נעצרו בחשד למעורבות באונס הנערה במלון הים האדום 14 חשודים - בהם שני הצעירים מחדרה, מנהלת אבטחה במלון, צעיר בן 18 ועשרה נערים. 11 נותרו במעצר, בעוד המנהלת שוחררה למעצר בית ושני נערים שוחררו. במשטרה אמרו כי צפויים מעצרים נוספים.

חשוד באונס הנערה בת ה-16 באילת מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום אשקלון, 27 באוגוסט 2020. שי מכלוף
החשוד באונס בדיון בבית משפט השלום באשקלון, היום/שי מכלוף

גורמים המעורים בחקירת החשד לאונס באילת אמרו לוואלה! NEWS כי "אף אחד מהנערים לא עזר לנערה בזמן שהאירוע קרה". בכך, סתרו את גרסתו של אחד הנערים החשודים, שטען כי סייע לנערה להיחלץ מהאירוע.

"בגלל הצעקות יצאנו מהחדר, ואז ראינו התקהלות ליד החדר. נכנסתי לחדר, היא הייתה עירומה, שמתי עליה בגדים והוצאתי אותה מהחדר לחדר שלי. נתתי לה לשתות ואז באו אנשים אחרים לחדר שלנו. נעלנו אותה בחדר וקראנו לחברות שלה", העיד.

עוד בוואלה!

בעקבות אירועי האלימות המינית: ברחבי הארץ מקדמים שיעורי מגדר וחינוך מיני

לכתבה המלאה
חשוד באונס הנערה בת ה-16 באילת מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום אשקלון, 27 באוגוסט 2020. שי מכלוף
אחד החשודים באונס בבית משפט השלום באשקלון, היום/שי מכלוף

לידי המשטרה הגיעו תיעודי מצלמות האבטחה במלון בו אירע המקרה, בהם נראית התגודדות סמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים. על פי החשד, קבוצה גדולה של גברים נכחה בחדר שבו בוצע אונס הנערה, תושבת אשקלון, שהייתה בהשפעת אלכוהול. היא התלוננה על כך במשטרה לפני כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully