וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לאונס באילת: אחד החשודים טען כי הוא בבידוד כדי להימלט ממעצר

23.8.2020 / 21:47

לפי גורם המעורה בתיק, הנער ניסה להתחמק ממעצר, אך הועבר לחקירה בתנאים מיוחדים, ולאחר מכן התגלה ששיקר. כמה מהחשודים הכחישו שקיימו יחסי מין עם בת ה-16, וטענו שניסו למנוע את המתרחש. בן זוגה של מנהלת במלון שנעצרה: "טמנו לה פח, היא עוברת אונס נפשי"

בווידאו: תדרוך של מפקד מרחב לכיש על החשד לאונס באילת/צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

אחד מהנערים החשודים במעורבות באונס בת ה-16 באילת, טען כי הוא חייב בבידוד, זאת כדי להימלט ממעצר - כך אמר היום (ראשון) לוואלה! NEWS גורם המעורה בחקירה. על פי אותו גורם, החשוד הודיע לצוות בלשי הנוער שהגיעו לעצור אותו כי הוא שוהה בבידוד והועבר לחקירה בתנאים מיוחדים. במקביל, החוקרים בדקו את הסטטוס הרפואי שלו מול משרד הבריאות, ועלה כי הוא לא חייב בבידוד.

עורכי הדין עמית ויצמן ושני פרג'ון המייצגים את החשוד, מסרו כי "מרשנו הינו צעיר נורמטיבי ללא עבר פלילי. ברגע שהשוטרים הגיעו לביתו הוא התלווה אליהם ברגע שהתבקש לעשות זאת, ומעולם לא עלה על דעתו להתחמק מחקירה".

עוד מסר הגורם המעורה בחקירה, כי כמה מהנערים שנעצרו היום, הכחישו שקיימו יחסי מין עם בת ה-16. הם אף טענו כי ניסו למנוע את מה שהתחולל באותו חדר בבית המלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון הים האדום, בו על פי החשד בוצע האונס של בת ה-16/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן זוגה של מנהלת הביטחון במלון, שנעצרה בחשד לאי מניעת פשע ושיבוש הליכי חקירה, טען כי הטענות נגדה הן שקר. "לבי עם הנערה והמקרה הנורא הזה, ואני מקווה שהאנסים ירקבו בכלא, אך בת זוגי עוברת לא פחות מאונס נפשי, היא אמא לילדים", כתב בפייסבוק. "לא אשתף פעולה עם מסכת השקרים".

הוא הוסיף כי "מי שמכיר אותה יודע שהיא האדם הישר ביקום. אתם יודעים כמה אנשים היא מסלקת מהמלון כדי שלא ירעישו לאורחים אחרים? כל העיר אוהבת אותה. אני קורא לכולם להפיץ אהבה ולא שנאה".

הפגנה נגד אלימות נשים בכיכר רבין, תל אביב 23 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
הפגנה נגד אלימות כלפי נשים בתל אביב, הערב/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום נעצרו שבעה נערים בחשד למעורבות באונס הנערה. השבעה, שחלקם חברים, נעצרו לאחר שנחקרו על ידי צוות החקירה המיוחד במרחב לכיש. בנוסף אליהם, נעצרה גם מנהלת הביטחון במלון הים האדום בעיר, בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע. זאת, בטענה כי ראתה את ההתגודדות במסדרון ולא עשתה דבר. הנערים והמנהלת במלון יובאו מחר לדיון בארכת מעצרם בבית המשפט השלום באשקלון.

גורם המעורה בפרטי החקירה מסר לוואלה! NEWS כי "הקטינה מסרה עדות מהימנה המחוזקת בחומרי החקירה. אנו רואים בעדות דבר משמעותי. פרק הזמן שבה התרחשה העבירה הוא ארוך מאוד".

בתוך כך, בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של בן ה-17, שנעצר אתמול בחשד למעורבות באונס, עד ליום שלישי הקרוב. הנער הכחיש את מעורבתו באירוע, וטען כי הוא שמע על התקרית בחדשות. נער נוסף שנעצר אתמול, שוחרר על ידי בית המשפט. עם זאת, המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע להחלטה, והוא יישאר במעצר עד מחר.

גם מעצרו של החשוד המרכזי, תושב חדרה בן 27, הוארך היום בשנית בחמישה ימים. הוא מוכר למשטרה, ולאחרונה שוחרר ממאסר של שנה בגין עבירות רכוש, כשחלק מהתיקים עדיין מתנהלים.

גורמים המעורים בפרטי החקירה אמרו אמש כי באונס מעורבים מספר דו-ספרתי של חשודים. לפי אותם גורמים, סרטוני מצלמות האבטחה יביאו למעצרים נוספים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully