וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת האונס באילת: "מספר דו ספרתי של מעורבים", נער נוסף נעצר

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 0:32

מעצרו של צעיר בן 17, תושב הדרום, הוארך ביום אחד בלבד, והוא מצטרף לעוד שלושה שנעצרו בחשד למעורבות במקרה האונס בבת ה-16 במלון באילת. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי סרטוני מצלמות האבטחה יביאו למעצרים נוספים בקרוב

בווידאו: חשד לאונס הקבוצתי של בת 16 במלון באילת/צילום: יניר יגנה, עריכה: איתי עמרם

מספר דו ספרתי של חשודים מעורבים בחשד לאונס הנערה בת ה-16 במלון באילת - כך אמרו אתמול (שבת) גורמים המעורים בפרטי החקירה. לפי אותם גורמים, סרטוני מצלמות האבטחה יביאו למעצרים נוספים בקרוב. כמו כן, נער נוסף בן 17, גם הוא תושב הדרום, נעצר בחשד למעורבות במקרה ומעצרו הוארך ביום אחד בלבד. עד כה נעצרו ארבעה חשודים.

"צוות החקירה הצליח להגיע להערכה של מספר החשודים המעורבים באירוע, כרגע פועלים לזיהויים וצפויים מעצרים שלהם בימים הקרובים", מסרו במשטרה, לאחר הערכת מצב שקיים מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, עם מפקד מרחב לכיש נצ"מ רונן אבניאלי ועם צוות החקירה המיוחד שהוקם כדי לחקור את המקרה.

הידיעה בדבר מעצרו של בן ה-17 הגיעה לאחר מעצרו של נער נוסף באותו הגיל - גם הוא תושב הדרום. במשטרה בודקים כעת את מידת מעורבותו של הנער. בשני המעצרים הקודמים נעצרו שני תושבי חדרה בשנות ה-20 לחייהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספר דו ספרתי של חשודים. מלון הים האדום באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחקירתו הכחיש בן ה-17 שנעצר הבוקר כל קשר למקרה. "הייתי במלון, לא הייתי בחדר המדובר", טען. "לא מכיר את האירוע, שמעתי עליו בחדשות".

אתמול עוכבה לחקירה צעירה בת 19, תושבת המרכז, בעקבות צילום התכתבות ווטסאפ הנוגעת לחשד לאונס. בהודעות שאל אחד מחברי קבוצה אם מישהו מחזיק ברשותו את תיעוד האונס הקבוצתי, והצעירה ענתה: "אל תתקמצנו, שתפו". במשטרה מסרו כי היא שוחררה בתנאים מגבילים לאחר שהביעה חרטה על מעשיה ופרסמה פוסט התנצלות.

במשטרה טענו אתמול כי בימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים בעקבות דוח הממצאים של צוות החקירה. גורמים המעורים בחקירה התייחסו גם לטענות בנוגע למספר האנשים שהיו בחדר בליל האירוע, וטענו כי בשלב זה אין אינדיקציה לכך שהיו 30 מעורבים במקום. במשטרה קוראים לכלל אורחי המלון למסור עדות בנוגע להתרחשויות ואמרו כי בכוונת החוקרים להגיע לכלל השוהים בחדר המלון ובמסדרון.

עוד בוואלה!

אונס הנערה במלון באילת: נער בן 17 נעצר בחשד לביצוע המעשה

לכתבה המלאה
הפגנת נשים בעקבות האונס באילת. רחבת הבימה, ת"א 20 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
הפגנת נשים בעקבות האונס באילת, אתמול/ראובן קסטרו

לידי המשטרה הגיעו תיעודי מצלמות האבטחה במלון בו אירע המקרה, בהם נראית התגודדות סמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים. על פי החשד, קבוצה גדולה של גברים נכחה בחדר שבו בוצע אונס הנערה, תושבת אשקלון, שהייתה בהשפעת אלכוהול. היא התלוננה על כך במשטרה בשבוע שעבר. החוקרים בודקים בין השאר אם אחד מהמעורבים צילם את מה שהתחולל בתוך החדר.

בשל השיח האלים והתגובות החריפות ברשתות החברתיות כלפי הנערה, המשטרה תגברה אתמול את האבטחה סביב ביתה באשקלון. זאת מחשש שיגיעו מטרידים לביתה.

חברתה של הנערה עומתה אתמול עם החשוד המרכזי. לדברי גורמים במשטרה, החברה, ששהתה לצד המתלוננת בליל האירוע, סיפקה עדות ברורה ואמינה בנוגע להתרחשויות ושמרה על קור רוח במהלך העימות.

במסגרת עדותה טענה חברתה של המתלוננת כי עזבה אותה לזמן מה, כדי להביא לה שתייה מאחר שהייתה בגילופין. משחזרה, כך לטענתה, מצאה את דלת החדר סגורה כשסביבה התגודדות של אנשים. היא דפקה על הדלת וקראה בשמה של חברתה, ומשפתח אחד הנוכחים את הדלת בעודו עירום - מצאה את חברתה בהכרה מעורפלת, חסרת יכולת להגיב לנעשה סביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully