וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לאונס באילת: חברתה של המתלוננת עומתה עם החשוד המרכזי

21.8.2020 / 20:03

במסגרת עדותה, סיפרה חברתה של המתלוננת כי מצאה אותה בהכרה מעורפלת. במשטרה קוראים לאורחי המלון ששהו בו בליל האירוע למסור עדות. גורמים המעורים בחקירה: אין בשלב זה אינדיקציה לכך ש-30 בני אדם היו מעורבים באירוע, צפויים מעצרים נוספים

בווידאו: חשד לאונס הקבוצתי של בת 16 במלון באילת/צילום: יניר יגנה, עריכה: איתי עמרם

חברתה של הנערה בת ה-16, שעל פי החשד נאנסה במלון הים האדום באילת, עומתה היום (שישי) עם החשוד המרכזי. לדברי גורמים במשטרה, החברה, ששהתה לצד המתלוננת בליל האירוע, סיפקה עדות ברורה ואמינה בנוגע להתרחשויות ושמרה על קור רוח במהלך העימות.

במסגרת עדותה טענה חברתה של המתלוננת כי עזבה אותה לזמן מה, כדי להביא לה שתייה מאחר שהייתה בגילופין. משחזרה, כך לטענתה, מצאה את דלת החדר סגורה כשסביבה התגודדות של אנשים. היא דפקה על הדלת וקראה בשמה של חברתה, ומשפתח אחד הנוכחים את הדלת בעודו עירום - מצאה את חברתה בהכרה מעורפלת, חסרת יכולת להגיב לנעשה סביבה.

בעקבות דוח הממצאים של צוות החקירה, במשטרה טוענים כי צפויים מעצרים נוספים בימים הקרובים. גורמים המעורים בחקירה התייחסו גם לטענות בנוגע למספר האנשים שהיו בחדר בליל האירוע, וטענו כי בשלב זה אין אינדיקציה לכך שהיו 30 מעורבים במקום. במשטרה קוראים לכלל אורחי המלון למסור עדות בנוגע להתרחשויות ואמרו כי בכוונת החוקרים להגיע לכלל השוהים בחדר המלון ובמסדרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון הים האדום באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום המשטרה החליטה לתגבר את סיורי הניידות מסביב לבית המתלוננת, תושבת אשקלון, זאת בעקבות הערכת מצב שקיים מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי. ההחלטה התקבלה בשל השיח האלים והתגובות החריפות ברשתות החברתיות כלפי הנערה, ובמשטרה חוששים שיגיעו מטרידים לביתה.

המתלוננת אמרה לסביבתה הקרובה כי יממה לאחר האירוע, אחד הצעירים שהשתתפו בו הציע לה לצפות בסרטונים שצילם במקום. "למחרת אחד הצעירים אמר לי שיש סרטונים ושאל אותי אם אני רוצה שהוא ישלח לי, והיה לי מאוד קשה להתמודד עם זה", אמרה.

לפי מקורביה, היא נמצאת במצב נפשי קשה ומלווה על ידי בני משפחתה. "אף אחד לא יודע מה עבר עליי. יש כאלה שרק מעבירים ביקורת ושואלים שאלות. אני מרגישה שיש הרבה אנשים מאחוריי וזה מחזק אותי", אמרה למקורבים אליה.

עוד בוואלה!

החשד לאונס באילת: המשטרה תציב אבטחה ליד בית המתלוננת

לכתבה המלאה
הפגנת נשים בעקבות האונס באילת. רחבת הבימה, ת"א 20 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
מפגינות ומפגינים בתל אביב נגד אלימות כלפי נשים בעקבות הפרשה, אתמול/ראובן קסטרו

על פי המשטרה, כרגע ישנן אינדיקציות המעידות על מעורבות שני החשודים שנעצרו באירוע, תושבי חדרה, אך נבדקת האפשרות כי בעת האונס שהו בחדר בית המלון אנשים נוספים, שחלקם צפו במתרחש ולא עשו דבר בנידון. המשטרה מנסה לזהות את המשתתפים בתקרית לפי צילומים מבית המלון, ונערכת למעצרים נוספים.

לידי המשטרה הגיעו תיעודי מצלמות האבטחה במלון בו אירע המקרה, בהם נראית התגודדות סמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים. על פי החשד, קבוצה גדולה של גברים נכחה בחדר שבו בוצע אונס הנערה, תושבת אשקלון, שהייתה בהשפעת אלכוהול. היא התלוננה על כך במשטרה בשבוע שעבר. החוקרים בודקים בין השאר אם אחד מהמעורבים צילם את מה שהתחולל בתוך החדר.

במקביל, במשטרה יבחנו האם המלון באילת עמד בנהלים הנדרשים ממנו באירוע האונס. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "לא יתכן שיש שתיית אלכוהול המונית וגברים שעולים ויורדים בקבוצות ואיש בהנהלת המלון ובמחלקת הביטחון לא שם לב לכך. יש להם אחריות לאורחי המלון".

אמש הפגינו אלפים בעשרות מוקדים רחבי הארץ נגד אלימות כלפי נשים, בעקבות האונס הקבוצתי באילת. הפגנות נוספות מתוכננות גם במוצאי השבת בשעות הערב, במרבית המוקדים שבהם התרחשו ההפגנות בחמישי.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully