וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: איתרנו את כל החשודים באונס באילת, גרסת הנערה אמינה

27.8.2020 / 17:14

צוות החקירה הודיע כי איתר 17 חשודים במעורבות באונס הקבוצתי של הנערה בת ה-16, מתוכם 13 קטינים. מעצרם של עשרה מהם הוארך והיתר שוחררו בתנאים מגבילים. המשטרה: "נמצאו חיזוקים ראייתיים לגרסת הנערה"

בווידאו: אחד ההנאשמים באונס מגיב לראשונה/צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

אותרו כל 17 החשודים במעורבות באונס בת ה-16 במלון באילת לפני כשבועיים - כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה. בין העצורים - 13 נערים. מעצרם של עשרה מהחשודים הוארך, בעוד היתר שוחררו בתנאים מגבילים. במשטרה מסרו כי עדותה של הנערה "נמצאה מהימנה ונמצאו לה חיזוקים ראייתיים".

חקירה ראשונית של המקרה שאירע במלון הים האדם העלתה כי מדובר במספר רב של חשודים שזהות מרביתם לא הייתה ידועה. אך תיעודי מצלמות האבטחה במלון, בהם נראית התגודדות סמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים, הביא את החוקרים להתחקות אחר ציר הזמנים במלון ולהגיע לכל המעורבים באירוע האונס.

עם פתיחת החקירה, במשטרה הוחלט להקים צוות מיוחד בראשות קצין אח"מ לכיש, סנ"צ דורון אלוני, ובהשתתפות יותר מ-20 חוקרים, עובדי הערכה, רכזי מודיעין ועוד. כעת, לאחר כשבועיים, אותרו כלל החשודים המעורבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלל החשודים אותרו. מלון הים האדום באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום החשוד המרכזי באונס הכחיש את מעורבותו, אך הודה כי צילם את בת ה-16. בתגובה ראשונה לחשדות נגדו אמר הצעיר מחדרה: "אל תדאגו, ישמעו אותי עוד הרבה. נגיב באופן מסודר".

בית משפט השלום באשקלון האריך בשישה ימים את מעצרו של הצעיר ושל תושב חדרה נוסף בחשד לאונס הנערה. כמו כן, צפויים דיונים גם בהארכת המעצר של כמה מהנערים החשודים.

עוד בוואלה!

החשוד המרכזי באונס באילת הודה שצילם את המעשה, אך הכחיש שאנס

לכתבה המלאה
חשוד באונס הנערה בת ה-16 באילת מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום אשקלון, 27 באוגוסט 2020. שי מכלוף
"אף אחד מהנערים לא עזר לנערה". חשוד בביצוע האונס בביהמ"ש/שי מכלוף

גורמים המעורים בחקירת החשד לאונס באילת אמרו לוואלה! NEWS כי "אף אחד מהנערים לא עזר לנערה בזמן שהאירוע קרה". בכך, סתרו את גרסתו של אחד הנערים החשודים, שטען כי סייע לנערה להיחלץ מהאירוע.

"בגלל הצעקות יצאנו מהחדר, ואז ראינו התקהלות ליד החדר. נכנסתי לחדר, היא הייתה עירומה, שמתי עליה בגדים והוצאתי אותה מהחדר לחדר שלי. נתתי לה לשתות ואז באו אנשים אחרים לחדר שלנו. נעלנו אותה בחדר וקראנו לחברות שלה", העיד.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully