וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שנים: 4 הורשעו באונס הקבוצתי במלון הים האדום באילת, 7 אחרים בעבירות מין

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 14:38

איסי רפאילוב הביא את בת ה-16 השיכורה לחדר כדי "לטפל" בה, הרחיק את חברתה ואנס אותה באכזריות. בהמשך, הצטרף אליו חברו איליזיר מאירוב. נערים שהיו בקומה צפו במתרחש, צחקו ועודדו אותם. שניים מהם, תאומים בני 17, נענו להזמנה לאנוס אותה. "לא היה צדיק אחד בסדום"

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (רביעי) ארבעה צעירים באונס במלון הים האדום באילת לפני כשלוש שנים. שבעת הצעירים האחרים הורשעו בעבירות של סיוע לאונס, אי מניעת פשע ועבירות נוספות. ארבעת האנסים, איסי רפאילוב ואיליזיר מאירוב בני ה-26 ו-27 ושני תאומים בני 17, נמצאו אשמים באונס בנסיבות מחמירות, היות שהנערה הייתה שיכורה לחלוטין. יתר הצעירים לא אנסו את המתלוננת, אך צפו בנעשה, חלקם אף עודד את חבריהם.

האירוע התרחש באוגוסט 2020, אז הגיעה הנערה יחד עם חברות נוספות למלון, כדי לבקר את אחד הנאשמים, צעיר בן 18, ששהה במקום עם אחיו התאום. הם בילו בבריכת המלון, שם אחד הצעירים שאל אותה לגילה. למרות שהשיבה לו שהיא רק בת 16, הוא הציע לה לבלות עמו, לאחר ששיקר לה כי הוא בן 21. אולם, זו סירבה.

בהמשך, עלתה הנערה לחדר של ידידיה ובילתה עם התאומים וחבריהם. שם, היא שתתה כמות גדולה של אלכוהול עד שחושיה התערפלו והיא לא הרגישה טוב. היא ביקשה מחברתה שתיקח אותה לשירותים בקומה, מפני שהשירותים בחדר היו מלוכלכלים. חברתה תמכה בה והובילה אותה בעודה מתנדנדת אל מחוץ לחדר.

מלון הים האדום, אילת 19 בנובמבר 2020. שי מכלוף
זוועה בחדר 216. מלון הים הדם/שי מכלוף

עם יציאתה, היא נפלה ונשכבה על הרצפה. בשלב זה, שני הצעירים בני ה-26 ו-27 הגיעו למקום. אחד מהם שיקר כי הוא פרמדיק, והציע שתיכנס לשירותים בחדר 216, אליו פלש עם חברו. נוכח העובדה כי חדר השירותים המדובר היה קרוב יותר, חברתה של הנערה סייעה לה ללכת לשם. אז, אחד האנסים ביקש מהחברה שתלך לקנות עבורה מים. היא חששה לעשות זאת, אך בן ה-26 שכנע אותה כי לא יפגע בה ואף הוסיף שיש לו אחות בגילה.

לפני שהספיקה לחזור, התפשט באנס והפשיט את הנערה, בעודה שיכורה לחלוטין. כשהחברה חזרה לחדר, היא כבר ראתה את חברתה נאנסת וניסתה לחלץ אותה, אך לא הצליחה. הצעיר אנס אותה לפחות פעמיים, ואז קרא לחברו, שהיה באותו זמן מחוץ לחדר. הצעיר השני נכנס לחדר ואנס את הנערה גם הוא, בעוד חברו מעודד אותו ואף מצלם חלק מהמעשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איסי רפאילוב, אחד החשודים באונס באילת. -, אתר רשמי
פני הרוע. איסי רפאילוב/אתר רשמי, -

תוך כדי האונס המזעזע, הגיעו למקום נערים וצעירים שהיו בקומה. הם התגודדו במסדרון, פתחו את הדלת וצחקו למראה האונס שנגלה לעיניהם. אחד מהתאומים בני ה-18 זיהה את האונס הקבוצתי וקרא לחבריו להגיע למקום.

לאחר ששני האנסים הראשונים סיימו לבצע את זממם, אחד מהם קרא לצעירים שהיו במסדרון להיכנס לחדר והציע להם לאנוס אותה, תוך שהוא אומר שאין בעיה שכל מי שרוצה יעשה זאת. כל זאת, כשהיא שוכבת ללא תזוזה. בעקבות הדברים, נכנסו לחדר אחים תאומים אחרים, כבני 17, ואנסו אותה יחד. זאת, תוך כדי שחבריהם מעודדים אותם.

לאחר האונס הקשה, העידה הצעירה כי היא בקושי זוכר את שאירע בשל המצב שהייתה בו. מנגד, הצעירים שאנסו ופגעו בה מינית העידו כי הייתה שיכורה לחלוטין, ותיארו אותה כ"גופה, פסל, חפץ, מעורפלת, בתרדמת, כמעט מחוסרת הכרה, ישנה, מתה וזרוקה". המעשים תועדו במצלמות המלון, בשל התמונות הקשות, אחד הצעירים, בן 19 שהיה מבוגר מעט מחבריו, הורשע בסיוע לאונס - למרות שלא הואשם בכך. הנערים ניסו לתרץ את מעשיהם בכל שהתנהגו כך מפני שהייתה "אווירה של אילת", אך השופטים דחו בתוקף את הטענה.

העיר אילת חוף הים האדום ים סוף. ShutterStock
זוועה בדרום. אילת, ארכיון/ShutterStock

"התגודדות של נערים רבים ליד פתח הדלת, משל הם צופים נלהבים, ותגובותיהם המשועשעות, תוך צחוקים, תנועות גסות, כשהם מתקבלים האחד על ידי האחר בתגובה אוהדת של אחווה גברית, והערכה למי שהצליחו ב"כיבוש", הדירו שינה מעינינו", כתבו השופטים בהכרעת הדין. "העולה מצפייה בסרטונים המתעדים את המתרחש במסדרון בדקות אלו מטריד ועצוב, ומשקף אובדן דרך של נערים צעירים, והתפרקות מכללי מצפון ומוסר בסיסיים. ההתלהבות, הצחוקים וגילויי הכבוד וההערכה שקיבלו התאומים בעת ולאחר שאנסו את הנערה, מלמדים על האווירה הרעילה של ביזוי, זלזול והחפצת המתלוננת, ששררה בחדר ובסביבתו".

"קשה להבין כיצד למרות התמונה הקשה שהתרחשה לנגד עיניהם במשך דקות ארוכות, לא מצא איש מהנאשמים להגיב בדרך נחרצת - לנסות לעצור את המתרחש, לצעוק, להביע מחאה, לנסות להוציא את המתלוננת פיזית מהחדר, או להזעיק משטרה", הוסיפו. "תחת זאת הם המשיכו להציץ, להיכנס לחדר, לצחוק ולהפגין התלהבות מהמתרחש. אף לא צדיק אחד נמצא בסדום.

"הנערים התגודדו סביב החדר וצבאו עליו כאילו מתרחשת שם הצגה. פותחים את הדלת בחדר לא להם, מציצים, מצחקקים, נותנים 'כיפים' זה לזה, נכנסים לחדר והכול כאשר מה שהם רואים לנגד עיניהם בתוך החדר הוא את המתלוננת שרועה עירומה, כגופה, ואנשים עושים בה כבשלהם. התהפכנו על משכבנו במחשבה כיצד יכול להיות שקבוצה של נערים, רובם קטינים בני 17, תלמידי תיכון, נערים לכאורה נורמטיביים, ינהגו כפי שנהגו - חבורה מבזה, משפילה, מעודדת זה את זה לקחת חלק באותו 'סדום ועמורה' שהיה בחדר".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully