וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החטוף שמת בשבי חמאס: "השתמשו בו כמגן אנושי, צה"ל הקריב אותו"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 16:37

מעיין שרמן האשימה שוב את צה"ל ברצח בנה. לדבריה, הוא מת משאיפת גזים רעילים מהפצצת המנהרה שבה הוא הוחזק, במטרה לחסל את מפקד החטיבה הצפונית של חמאס. "הבן שלי ניסה להינצל מהקבר הרעיל שכרה לו צה"ל, בניסיון נואש לשאוף אוויר ולהינצל"

בווידאו: תיעוד מיוחד של איתור והשמדת המשגרים מהם נורו הרקטות לנתיבות 17.01.2024/דוצ

מעיין, אמו של סמל רון שרמן שנחטף ונרצח בשבי חמאס, האשימה הבוקר (חמישי) שוב את צה"ל במותו. "רון נרצח בכוונה תחילה בידי צה"ל, בחרו להקריב אותו כדי לחסל את מפקד החטיבה הצפונית בחמאס, שהשתמש בהם כמגן אנושי", אמרה בריאיון בכאן רשת ב'. "הוא נחנק למוות מרעלים של פצצות שהוטלו כדי לחסל אותו".

לכל העדכונים על המלחמה

בנוסף טענה האם כי נציג הצבא אמרה לה שהיה ידוע כל הזמן היכן בנה מוחזק. "התגובה של דובר צה"ל שטוען שלא ידעו היכן הוא - שקרית", קבעה. "ידעו במשך זמן ארוך היכן הוא מוחזק במנהרות, יחד עם שני חטופים נוספים - הבן שלי ניסה להינצל מהקבר הרעיל שכרה לו צה"ל, בניסיון נואש לשאוף אוויר ולהינצל".

רון שרמן שנרצח בשבי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רון שרמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהמשך כתבה פוסט נוסף וטענה כי נלקחה אבן שהונחה על המצבה של קברו של בנה, שבה היה כתוב. מעיין האשימה את נציגת משרד הביטחון, שלטענתה לקחה את המצבה. "אבן שהנחתי על קבר בני - אבן שהיה לי חשוב שתונח על המצבה שלו כאמא שלו, שילמתי עליה מכספי וקיבלתי אישור מקצינת הנפגעים להניח אותה שם - נגנבה/ נלקחה ברגע שיצאתי מהאזכרה בבית הקברות על ידי אישה בשם אושרית ממשרד הביטחון", כתבה. "הם חושבים שסילוק האבן מהקבר של רונצ'וש ינקה את העובדות כפי שהן".

"רון נחטף בגלל ממשלת מחדל מפלצתית וצבא שכשל. רון הופקר על ידי שר הביטחון הגרוע בתולדות מדינת ישראל ומודיעין כושל. רון הוקרב כדי לחסל מחבל שמשום מה 15 שנה נתנו לו לחיות", המשיכה האם. "הדבר היחיד שהשאירו לי כאמו - האבן שהסכימו שאניח על קברו - סולקה מאחורי גבי מיד כשהתרחקתי מהקבר על ידי משרד הביטחון כדי להמשיך לטייח את הרצח שלו".

"ממשלת החורבן היתה עסוקה בשטויות שנה שלמה עם אוסף הזבל האנושי שמרכיב אותה, במקום לדאוג לביטחון תושבי המדינה. האבן תוחזר או שלא תהיה מצבה. ולאושרית הזאת ממשרד הביטחון - תחזירי את מה שגנבת מהקבר של רון מיד. זאת הפעם האחרונה שאני מסכימה שתתקרבי לקבר של הבן שלי, כמה עצוב שהוא לא פה לסלק אותך ממני וממנו".

עוד בוואלה!

"ניסו להקריב את הבן שלי?": אמו של החטוף שנרצח מחריפה את ההאשמות אחרי הודעת צה"ל

לכתבה המלאה
המצבה על קברו של סמל רון שרמן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המצבה על קברו של רון שרמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכיתוב שהשאירה אמו של רון שרמן על קברו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכיתוב שהשאירה אמו של רון שרמן על קברו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול החריפה מעיין שרמן את ההאשמות נגד צה"ל, ואמרה כי הודעת דובר צה"ל על מותו של בנה הייתה לא נכונה. "עוד שקר במסכת השקרים", כתבה בפוסט בפייסבוק. "נאמר לנו אתמול שאחת האפשרויות הסבירות למותם של רון, ניק (בייזר) ואליה (טולדנו) היא שהם שאפו גזים רעילים שנבעו מהפצצות צה"ל - האלוף רסאן עליאן סיפר לי אישית במהלך השבעה שהוא והאלוף ניצן אלון ידעו בכל רגע נתון את המיקום של רון וניק".

"האם צה"ל מנסה לטייח שבמטרה לחסל בכיר בחמאס הוחלט להקריב את רון, ניק ואליה?", הוסיפה האם. קודם לכן פרסמה מעיין שרמן פוסט נוסף, שבו כתבה: "תוצאות התחקיר - רון אכן נרצח. לא על ידי החמאס. תחשבו יותר לכיוון אושוויץ והמקלחות, אבל בלי נאצים ובלי חמאס כגורם. לא ירי בשוגג, לא דובר צה"ל, רצח בכוונה תחילה, הפצצות עם גזים רעילים".

רון שרמן,אליה טולדנו, ניק ביזר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רון שרמן, ניק בייזר ואליה טולדנו בשבי חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גופותיהם של סמל רון שרמן ורב"ט ניק בייזר חולצו מרצועת עזה לפני כחודש. השניים נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר. ניק, בן 19 מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת"ק עזה, ורון, בן 19 מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש"ק תיאום וקישור במת"ק עזה. השניים שירתו במנהלת התיאום והקישור של אוגדת עזה ונחטפו מבסיסם.

כמה ימים לאחר חילוץ גופותיהם, פרסם החמאס סרטון שבו מופיעים השניים לצד אליה טולדנו, כשהיו בחיים בתקופת השבי. בסרטון הם מתועדים ככל הנראה בתוך מנהרה. כמו כן, מופיע כיתוב לפיו הם נהרגו כתוצאה מהפצצות צה"ל ברצועת עזה. צה"ל טען מנגד כי השניים נרצחו על ידי מחבלי חמאס בזמן שהוחזקו בשבי.

על פי הודעת דובר צה"ל שפורסמה אתמול, סמוך למקום שבו נמצאו הגופות של שרמן ובייזר, הותקפה המנהרה שבה חוסל מפקד החטיבה הצפונית של עזה, אחמד ע'רנדור. מהתחקיר האירוע עולה כי במהלך התקיפה צה"ל לא ידע על הימצאות חטופים באזור, הכוחות מצאו את גופותיהם בסריקות במנהרה וללא מודיעין מקדים על הימצאותם שם. בנוסף, מהדוח הפתולוגי לא ברורה סיבת המוות של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully