וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיבוץ ניר יצחק הודיעו: טל חיימי, שהוגדר כחטוף, נרצח ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 21:37

חיימי, בן 41, נלחם כחלק מכיתת הכוננות ביום המתקפה של חמאס. הוא הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור. "תמיד היה הראשון לסייע, לתת יד, ולהשרות רוגע וביטחון לכל מי שסביבו", נמסר בהודעה משותפת מטעם המשפחה והקיבוץ

בווידאו: פגישת משפחות החטופים עם הקבינט מדיני בטחוני. הרצליה. 05.12.23/ניב אהרונסון

טל חיימי, שהוגדר כחטוף בעזה, נרצח בטבח ה-7 באוקטובר, כך הודיעו היום (רביעי) משפחתו והקיבוץ ניר יצחק בו התגורר. חיימי, בן 41, נלחם כחלק מכיתת הכוננות ביום המתקפה של חמאס. הוא הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור.

משפחת חיימי, קיבוץ ניר יצחק ומטה המשפחות הוציאו הודעה בדבר מותו של חיימי: "לפני שעה קלה משפחת חיימי עודכנה על הירצחו של טל בשבת השחורה", נמסר. "טל, בן 41, הוא דור שלישי למקימי קיבוץ ניר יצחק והיה מחובר בכל נימי נפשו לקיבוץ ואחד מעמודי התווך של הקהילה. משפחתו וחבריו מספרים שתמיד היה הראשון לסייע, לתת יד, ולהשרות רוגע וביטחון לכל מי שסביבו".

החטוף טל חיימי, מקיבוץ ניר יצחק ומטה המשפחות. מטה המשפחות, אתר רשמי
נלחם כחלק מכיתת הכוננות ביום המתקפה של חמאס. הנרצח טל חיימי/אתר רשמי, מטה המשפחות

בנוסף, נכתב בהודעה כי רק לפני כשלושה חודשים טל איבד את אימו, אסתי, לאחר מאבק במחלה קשה. "טל הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully