וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נופתע אם חמאס יוציא להורג חטופים. מישהו צריך לקחת אחריות, עכשיו"

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 8:40

שרון שרעבי, ששני אחיו נחטפו לעזה במהלך מתקפת הטרור של השבת השחורה, סיפר על החיים בצל האיום המתמיד לחייהם של קרוביו שבשבי. "יש להשפיע על חמאס, לעשות הכל כדי שהשבר הזה לא יקרה", אמר בראיון ל-103FM, "אחרת - אין תקומה לעם"

בווידאו: מצורף קישור וידיאו מפגישתם של נשיא המדינה עם שושן הרן שנחטפה לעזה מביתה בקיבוץ בארי 28.11.23/צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

שרון שרעבי בן ה-48 , ששני אחיו אלי ויוסי מוחזקים בשבי חמאס, סיפר על הדאגה המתמדת לחייהם בצל איומי חמאס להוציא להורג חטופים ישראלים. "אני חושב שזה מטלטל את כל עם ישראל, לא רק את המשפחות", אמר בראיון ל-103FM. "חמאס הוא ארגון טרור ולא נופתע אם ינקוט בשיטה הזו ויוציא לפועל את אמירותיו הקשות. מישהו צריך לקחת אחריות, עכשיו", אמר.

"אנחנו דורשים מממשלת ישראל לעשות הכול כדי שהשבר הזה לא יקרה, כי אחרת אין תקומה לעם, אין", הוסיף שרעבי, שאיבד באירועי השבת השחורה את גיסתו ליאן ואת שתי אחייניותיו נויה ויהל, בהתייחס לאפשרות שחמאס יממשו את איומיו הרצחניים על החטופים ובהם אחיו.

"ישראל כרגע עסוקה במוד של לחימה, ולכן הגיעה העת שמעצמות כמו ארצות הברית, בריטניה וגרמניה ייקחו את ההובלה על המשא ומתן וינהלו את זה מול הקטארים, מול המצרים, כדי להשפיע על חמאס לשחרר חטופים, וגם על ישראל כמובן", אמר, והוסיף כי על אף הביקורת - הוא חש שיש הקשבה מצד מי שמנהל את המלחמה.

יוסי שרעבי שנחטף לעזה. ללא, אתר רשמי
יוסי שרעבי שנחטף לעזה/אתר רשמי, ללא
אלי שרעבי עם רעייתו ליאן ובנותיו נויה ויהל. אלי נעדר, אשתו ושתי בנותיו נרצחו. ללא, אתר רשמי
אלי שרעבי עם רעייתו ליאן ובנותיו נויה ויהל. אלי נעדר, אשתו ושתי בנותיו נרצחו/אתר רשמי, ללא

"הפוליטקאים רוצים בהשבת החטופים, אבל סדרי העדיפויות כנראה שונים"

שרעבי הוסיף כי הוא מאמין בכוונות הדרג המדיני להחזרתם של מי שבשבי חמאס. "אני מאמין שהפוליטיקאים, גם אם הם הולכים בדרך שונה ממה שאנחנו חושבים, ואולי גם עוד אנשים בעם חושבים כרגע - עדיין מקשיבים. הם כן רוצים בהשבת החטופים, אבל סדרי העדיפויות כנראה שונים, אולי מתוך אילוצים. אולי כבר איבדו שליטה ולא מאמינים שיש תקווה לבצע משא ומתן מיידי ולהשיב את החטופים. לכן, אני מצפה מהם להפעיל לחץ בינלאומי כדי להשפיע בצורה אחרת. זה מה שאני מצפה כרגע".

עוד הוסיף והתייחס להתנהלותה של ההנהגה בשעה זו, וטען כי כל החלטה שמתקבלת כרגע - עוד תזכר לדורות. "ההיסטוריה תשפוט את הנהגת ישראל ואת מקבלי ההחלטות. איזו כותרת תיבחר בסוף המערכה הזאת? האם זה יהיה ניצחון שכולו הפסד, או שצה"ל ישיב את החטופים לצד הכרעת חמאס והפיכתה של עזה לעיי חורבות? אני לא מקנא באותם מקבלי החלטות, אבל אנחנו נשפוט אותם לאורך כל ההיסטוריה בזכוכית מגדלת, גם אנחנו וגם הדורות שבאים אחרינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully