וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי נחטף, אחיו אלי נעדר ומשפחה שלמה נרצחה: "טבחו כמעט בכולם"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 9:00

שני האחים יוסי ואלי שרעבי גרו זה לצד זה בקיבוץ בארי. רעייתו של אלי, ליאן, יחד עם שתי בנותיהם נויה ויהל נרצחו באכזריות ואלי מוגדר נעדר. האח יוסי נחטף לעזה בעוד שרעייתו הצליחה להציל את בנותיהם ו-7 אזרחים נוספים: "הם ישבו 8 שעות במסתור בלי להוציא הגה"

בווידאו: חשיפת ממדי הזוועה בקיבוץ בארי/יותם רונן

שרון שרעבי בן ה-48 מאלפי מנשה איבד את גיסתו ליאן ואת שתי אחייניותיו נויה ויהל באותו יום שבת ארור של 7 באוקטובר. וכאילו לא די בטרגדיה הנוראית, שרון מחפש את אחיו יוסי שנחטף לרצועה וכן את אחיו אלי שעדיין נעדר.

בשיחה עם וואלה! הוא מספר על שני האחים - אלי ויוסי שבחרו לגור זה לצד זה בצורת חיים שיתופית בקיבוץ בארי ועל אותו יום השבת הנוראי. "יוסי, אחי הגדול בן 53, נישא לנירה ונולדו להם שלוש בנות, יובל אופיר ואורן", הוא מספר ומוסיף: "אלי, גם הוא אח גדול שלי, בן 51, נישא לליאן אזרחית בריטית שעלתה להתנדב בקיבוץ, ואחרי שש שנים הם נישאו נולדו להם שתי בנות נויה ויהל".

יוסי שרעבי שנחטף לעזה. ללא, אתר רשמי
יוסי שרעבי שנחטף לעזה/אתר רשמי, ללא

ב-7 באוקטובר פרצו מחבלי חמאס לשכונת הכרם בקיבוץ בארי, השכונה המערבית הצמודה לעזה. "הם פרצו את הגדר וטבחו כמעט בכולם", סיפר שרעבי. "הם פרצו את הממ"ד של אלי וליאן, רצחו את ליאן, את יונה ויהל. אלי עדיין נעדר. אני לא רוצה לתאר כי זה יכאיב, אבל הבנות נרצחו בברוטליות. את ליאן ויהל הצליחו לזהות רק לפי צילומי שיניים ואת נויה לפי DNA.

הוא לוקח נשימה ומוסיף: "הידיעה על נויה הגיעה אליי אמש כמה דקות לפני הכניסה לפגישה עם הנשיא יצחק הרצוג. הידיעה הזאת היכתה בנו בצורה מטורפת, מצב המשפחה לא טוב. שלוש נרצחו ואלי אחי נעדר, עדיין נעדר ואני לא אתפלא אם הוא בין הגופות במחנה שורה שלא ניתנות לזיהוי. עברו שם טבח נוראי והתעללות בגופות בצורה דרסטית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי שרעבי עם רעייתו ליאן ובנותיו נויה ויהל. אלי נעדר, אשתו ושתי בנותיו נרצחו. ללא, אתר רשמי
אלי שרעבי עם רעייתו ליאן ובנותיו נויה ויהל. אלי נעדר, אשתו ושתי בנותיו נרצחו/אתר רשמי, ללא

"לגבי יוסי", הוא מציין, "המחבלים פרצו את הממ"ד שלו והוא יצא בידיים מורמות ראשון ואמר להם תקחו אותי ואת כל השאר תשאירו בחיים. אף אחד לא נוגע בילדים. הם לא ירו בו, הם לקחו אותו אבל לפני שהם שמו אותו ברכב שמו את אשתו נירה ושלוש הבנות והשאירו אותם על הדשא. הבת הקטנה שלו, אורן, בחצי יד מורמת נופפה לו לשלום בתקווה שהוא יחזור. תוך כדי שהם הושבו שם על הדשא, המחבלים התפנו לקרבות שהתפתחו שם באזור ואז נירה אשתו של יוסי שהיא אחות במקצועה התעשתה, לקחה אבן וניפצה שמשה של בית שהוא חצי שרוף והכניסה את שלוש בנותיה יובל אורן ואופיר, ועוד שבעה אנשים שהיו על הדשא הכניסה אותם דרך החלון לבית הזה. המחבלים לא חשבו שמישהו יכנס לבית חצי שרוף וכשהם חזרו לדשא, הם לא ראו אותם. הם ניצלו בגלל התושייה של נירה, הם ישבו שם שמונה שעות בלי להוציא הגה מהפה. לאחר שמונה שעות חיילים חילצו אותם והחיילים הצילו אותם".

הלוויתן של ליאן, נויה ויהל תתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00 בבית העלמין בכפר הרי"ף סמוך לקריית מלאכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully