וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שנמלטו מחשש לחייהם": העבריינים שנעצרו בחשד לניסיון חיסול שוחררו

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 17:55

רזיאל רווח, רזיאל בן פורת ודניאל מלסה, יעדים מרכזיים של ימ"ר לכיש, נעצרו בחשד שהתכוונו לחסל עבריינים אחרים מחוץ לאולם אירועים של מקורב למשפחת לביא. אלא, שכתב האישום כלל עבירות קלות, בהן נהיגה פוחזת, וביהמ"ש הורה לשחררם למעצר בית לאחר שטענו כי חששו שיחוסלו

בווידאו: "אנשים ייפגעו, רכבים יישרפו": האיומים של ראש ארגון הפשע על סוהר שב"ס/ניב אהרונסון

בית משפט השלום באשקלון שחרר ממעצר ביום חמישי את רזיאל רווח, רזיאל בן פורת ודניאל מלסה, שלושה יעדים מרכזיים של ימ"ר לכיש, ושלח אותם למעצר בית. זאת, בטענה כי הנהיגה הפוחזת שמיוחסת להם הייתה בשל חשש לחייהם.

השלושה נעצרו לפני כחודשיים בחשד שהתכוונו לחסל עבריינים אחרים מחוץ לאולם אירועים של מקורב למשפחת לביא. אלא, שכתב האישום שהוגש נגדם לבית המשפט כלל עבירות קלות בהרבה - נהיגה פוחזת והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

השלושה נעצרו בתום מרדף משטרתי שכלל ירי לעבר גלגלי רכבם. ביום חמישי, קבע בית המשפט בהחלטתו כי "אין חולק שהשלושה היו מאוימים ובתחילת המרדף מכוניות המשטרה היו בלתי גלויות, ואין חולק כי לא נהגו בכביש בפראות בשל ביצוע עבירה או ניסיון התחמקות ממעצר, שכן לא מיוחסות להן עבירות נוספות".

בשל כך, החליט השופט כי טענתם, לפיה נמלטו ברכב מחשש לחייהם, הגיונית וקבע כי בשל כך עוצמת עילת המסוכנות שלהם פחותה.

עוד בוואלה!

מאסר ופיצוי: העונש שקיבלו העבריינים שניסו לחסל את בנו של דומרני

לכתבה המלאה
העבריינים אופיר ועמוס לביא. דייב בויימוביץ'
צילום מסך, עיבוד תמונה
עבריינים מארגון הפשע שלהם היו על הכוונת? האחים לביא/עיבוד תמונה, דייב בויימוביץ' צילום מסך

לפני כשלושה שבועות, הוגש כתב אישום נגד שלושת העבריינים הבכירים, שהשתייכו בעבר לארגון הפשע של בני שלמה. זאת, בגין נהיגה במהירות מופרזת והפרעה לשוטר במילוי תפקידו בלבד - ובעוד שסיבת מעצרם הייתה חשד לניסיון חיסול.

מעצרם התרחש שבועיים קודם לכן, אז עלה ממקורות מודיעינים החשד לפיו בכוונת השלושה לבצע חיסול של עבריינים מארגון הפשע לביא, ששהו בבר מצווה של אחד ממקורבי ראש ארגון הפשע שלום דומרני. מכתב האישום עולה כי השלושה ירדו לשטח סמוך למושב נגבה, כשאחד השוטרים נסע בעקבותיהם. בהמשך, ניסה השוטר לחסום את דרכם, אך הם מיאנו לעצור. בשלב זה נפתח אחריהם מרדף, במהלכו החשודים ביצעו כמה עבירות תנועה, והמשטרה אף ביצעה ירי לעבר גלגלי רכבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully