וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ק סגל": הרב מירושלים יואשם שהתחזה ופגע מינית בעשרות נשים

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 13:33

המשטרה הגישה לבית משפט השלום ירושלים הצהרת תובע נגד יוסף מרדכי פרויזר, שעל פי החשד קיים יחסי מין עם 35 נשים בעת שהציג את עצמו כרווק המחפש להינשא. לקראת הגשת כתב האישום, הצפוי בימים הקרובים, בית המשפט האריך את מעצרו של פרויזר עד שישי

בווידאו: דיון הארכת מעצר של יוסף מרדכי פריזר החשוד שהונה נשים ובאונס/רוני כנפו

המשטרה הגישה היום (שני) לבית משפט השלום ירושלים הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד יוסף מרדכי פרויזר שכינה עצמו "ג'ק סגל" באתרי היכרויות והונה עשרות נשים במסגרת מערכות יחסים שניהל איתן. לקראת הגשת כתב האישום, הצפוי בימים הקרובים, בית המשפט האריך את מעצרו של פרויזר עד שישי.

לפי החשד, פרויזר פנה לנשים והציג את עצמו כרווק תושב ארצות הברית המעוניין להינשא להן. כמו כן, אחת המתלוננות העידה במשטרה כי בשנת 2017 אנס אותה החשוד, שמכחיש את המיוחס לו. חלק מהנשים אף טענו כי פרויזר התחמק בתואנות שונות מלקחת אותו לביתו, ופגש אותן בדירות שמשולמות לפי שעה - עליהן בין היתר גרם לקורבנות לשלם. מספר המתלוננות בתיק עלה ל-45, מתוכן 35 העידו שקיים עמן יחסי מין.

פרויזר חשוד בעבירות של בעילה במרמה, בעילה שלא בהסכמה חופשית. קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, העברת מידע כוזב במחשב ושיבוש מהלכי משפט.

נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים. דוברות משטרת ישראל
נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים/דוברות משטרת ישראל

ג' אחת המתלוננות בפרשה, סיפרה שהכירה את פרויזר באפליקציית ההיכרויות טינדר. "הוא הופיע שם עם תמונה ושם מלא. התחלנו מערכת יחסים לכל דבר, והוא פגש את ההורים והחברים שלי". עוד הוסיפה על הקושי הראשון שנוצר עקב חייו הכפולים: "לא התראנו בסופי שבוע בכלל, וזה עורר קושי מסוים ביחסים, אבל הוא טען שמאחר והוא לבד בארץ, חשוב לו לטפח קשרים עם החברים של המשפחה שמארחת אותו".

"הוא סיפר שהוא עובד במרכז הישראלי לכלבי נחייה לעיוורים. שמעתי סיפורים מפה ועד הודעה חדשה על העבודה שלו, על כלב שצריך לחלץ או בעיה עם קליינט", תיארה ג' איך פרויזר בנה לעצמו זהות בדויה. "מבחינתי, הייתי עם גבר שמספר על החיים שלו, על העבודה שלו, ועל החברים שלו. זה הרגיש כמו כל מערכת יחסים נורמטיבית אחרת, חוץ מהעניין של סופי השבוע. גם לא הייתי בבית שלו, אבל זה לא הפריע לי כל כך, כביכול בגלל שהוא סיפר שהוא גר עם שותפים באיזו דירה מעפנה בירושלים. גם הוא תמרן עם זה, הוא לא הטיל על זה וטו בשום שלב - אבל תמיד בסוף זה לא הסתדר".

"פעם אחת החלטנו לבלות את סוף השבוע ביחד, אך הוא חזר בו. החלטתי בכל זאת ללכת לכתובת שבה הוא אמר לי שהוא מתגורר. כשהגעתי לשם, דפקתי על אחת הדלתות ושאלתי אם יש במקום דירת שותפים של אמריקנים - אך נאמר לי שבבניין גרות רק משפחות. למחרת, שאלתי אותו והוא עדיין טען שהוא אכן גר שם".

"דרך העוקבים שלו באינסטגרם הגעתי לעוד שתי נשים, אחת מהן נפרדה ממנו ארבעה ימים קודם לכן והשנייה יצאה איתו באותו הזמן, והוא היה בדרכו לפגוש את הוריה. יחד הגענו לעוד בחורות והחלטנו להתעמת איתו. יחד, הגענו אליו ארבע נשים, ובעימות דרשתי ממנו את תעודת הזהות שלו. ככה נחשפנו לזהות האמיתית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully