וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 עבריינים נחשדו בניסיון חיסול - והואשמו בנהיגה מופרעת

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 6:04

השלושה, שהשתייכו בעבר לארגון הפשע של בני שלמה, נעצרו לאחר שנחשדו שבכוונתם לחסל עבריינים ששהו בבר מצווה של אחד ממקורבי לביא. המשטרה ביצעה אחריהם מרדף, בתומו נתפסו והוגש נגדם כתב האישום - אולם ללא כל אישום המתייחס לחשד שעלה נגדם

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שלושה עבריינים בכירים שהשתייכו בעבר לארגון הפשע של בני שלמה. זאת, בגין נהיגה במהירות מופרזת והפרעה לשוטר במילוי תפקידו בלבד - ובעוד שסיבת מעצרם הייתה חשד לניסיון חיסול.

מעצרם התרחש לפני כשבועיים, אז עלה ממקורות מודיעינים החשד לפיו בכוונת השלושה לבצע חיסול של עבריינים מארגון הפשע לביא, ששהו בבר מצווה של אחד ממקורבי ראש ארגון הפשע שלום דומרני. מכתב האישום עולה כי השלושה ירדו לשטח סמוך למושב נגבה, כשאחד השוטרים נסע בעקבותיהם. בהמשך, ניסה השוטר לחסום את דרכם, אך הם מיאנו לעצור. בשלב זה נפתח אחריהם מרדף, במהלכו החשודים ביצעו כמה עבירות תנועה, והמשטרה אף ביצעה ירי לעבר גלגלי רכבם.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
נחשדו בניסיון חיסול, והואשמו בנהיגה מהירה בלבד/דוברות משטרת ישראל

עורכת הדין תום הלפרין המייצגת את השלושה מסרה בתגובה לכתב האישום: "למרות פרסומי המשטרה עם מעצרם, בסופו של יום הוגש כתב אישום אשר בינו ובין הפרסומים אין כל קשר. אנחנו בטוחים כי גם כתב האישום שהוגש חסר כל בסיס והדברים יתבררו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully