וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו קיים שיחת בירור בין רגב לראש השב"כ

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 22:01

ראש הממשלה קיים אתמול שיחת בירור בין ראש השב"כ ושרת התחבורה כדי ללבן את תקרית דריסת המאבטח. בשיחה סוכם כי רגב תיפגש עם בר כדי להמשיך בהבהרת התקרית. זאת, יום לאחר שרגב דרשה לכנס דיון דחוף של ועדת השרים לעניני השב"כ בנושא

בווידאו: מירי רגב מתעמתת עם מאבטח שב"כ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אתמול (חמישי) שיחת בירור עם שרת התחבורה מירי רגב וראש השב"כ רונן בר בניסיון ללבן את תקרית הנהג והמאבטח. במהלך השיחה סוכם כי בשבוע הבא רגב תיפגש עם ראש השב"כ כדי להמשיך בהבהרת התקרית. השיחה המשולשת פורסמה לראשונה בחדשות 12.

מהלך השיחה הבהיר ראש השב"כ כי הוא מגבה וימשיך לגבות את פעולת המאבטח אשר לדבריו פעל באופן ממלכתי, מקצועי ומידתי. מוקדם יותר השבוע, כפי שפורסם אתמול בוואלה, רגב פנתה לנתניהו ודרשה לכנס דיון דחוף של ועדת השרים לעניני השב"כ והבהירה שהיא אינה מקבלת את תחקיר השב"כ שקבע שהמאבטחים נהגו כראוי. כמו כן, האשימה רגב את השב"כ בטיוח והסתרת האמת.

מירי רגב שרת התחבורה, משה בן זקן מנכ"ל משרד התחבורה, נסיעה ראשונה של הרכבת הקלה, תחנת ארליך, ת"א יפו, 16 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
רגב טוענת: "עשו עלי לינץ'"/ראובן קסטרו

מוקדם יותר השבוע, הנהג של שרת התחבורה רגב דרס ופצע קל מאבטח של שר הביטחון יואב גלנט. ככל הנראה, בין הנהג למאבטח פרץ עימות, לאחר שהנהג סירב לעצור לבדיקה בזמן אירוע בתל השומר. על פי עדים שהיו במקום, השרה רגב בעצמה התעמתה עם מאבטחים.

בסרטון שצולם ממצלמת הרכב של השרה, ותיעד חלק מהמהומה אחרי אירוע הדריסה לכאורה, רגב מפצירה בנהג שלה "קדימה תיסע", והוא משיב לה: "אני לא יכול לסוע, אני אדרוס". על אף דבריו, השרה עדיין מפצירה בו להתקדם, אך הוא שוב מנסה להרגיע. "את שרת תחבורה, כולם שם עם טלפונים - תירגעו", אמר.

עוד בוואלה!

פאסון של קיסר, לב של עכבר: מתווה נתניהו היה מלכודת פתאים שאיש לא התכוון לממש

לכתבה המלאה
ראש השב"כ רונן בר,שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב.. שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
גיבה את המאבטח, ראש השב"כ רונן בר/אתר רשמי, שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב

השרה רגב הגיבה למקרה בריאיון בערוץ 14, וטענה כי ההתנגדות למהפכה המשפטית הובילה את המאבטחים לנסות לפגוע בה. "תמיד השב"כ הוא ברוטאלי ואגרסיבי, המאבטחים לא רק שלא שמרו עלי - הם גם הכו אותי, תקפו אותי ואת הצוות שלי, תקפו את הנהג", אמרה השרה. "הוא לא עשה שום דבר - אילולא גלנט לא היה שם, היינו מעוכבים. המהפכה מחלחלת לתוך השב"כ. אני הרגשתי שעושים עלי לינץ', אני בטוחה ששב"כ יטייחו את האירוע".

השב"כ יוצא נגד טענות שרת התחבורה ומסר כי ממצאי התחקיר שלהם "המאבטחים פעלו באופן מקצועי, ממלכתי ומידתי בהתאם לדירקטיבות שסומנו ליחידה". כמו כן, נמסר כי ראש השב"כ רונן בר אימת את מסקנות התחקיר וגיבה את המאבטח. "האירוע היה נמנע כולו אם הנהג היה פועל על פי הנחיות האבטחה ומזדהה כנדרש, כפי שבוצע עם שרים נוספים שהגיעו לאירוע, ונכנסו בהתאם להנחיות האבטחה, ללא כל חריגים", הובהר בהודעת השב"כ.

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully