וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ טוען: נהג של מירי רגב דרס מאבטח של יואב גלנט ופצע אותו קל

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 14:13

שב"כ פתח בבדיקת נסיבות המקרה, ומחקירה ראשונית עולה כי הנהג של השרה סירב לעצור לבדיקת המאבטח - ואז פרץ בין השניים עימות. עדים שהיו במקום טענו כי רגב עצמה התעמתה עם המאבטחים. בלשכתה טענו כי לא הייתה דריסה וכי דווקא המאבטח הוא זה שנהג באלימות

בווידאו: מירי רגב מתעמתת עם מאבטח שב"כ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנהג של ‎שרת התחבורה מירי רגב דרס ופצע קל מאבטח של שר הביטחון יואב גלנט - כך טוענים היום (שלישי) בשב"כ. ככל הנראה פרץ עימות בין השניים, לאחר שהנהג סירב לעצור לבדיקה בזמן אירוע בתל השומר. על פי עדים שהיו במקום, השרה רגב בעצמה התעמתה עם מאבטחים. בלשכתה ביקשו משב"כ לתחקר את האירוע וטוענים שהמאבטח נקט באלימות.

בסרטון שצולם ממצלמת הרכב של השרה, ותיעד חלק מהמהומה אחרי אירוע הדריסה לכאורה, רגב מפצירה בנהג שלה "קדימה תיסע", והוא משיב לה: "אני לא יכול לסוע, אני אדרוס". על אף דבריו, השרה עדיין מפצירה בו להתקדם, אך הוא שוב מנסה להרגיע. "את שרת תחבורה, כולם שם עם טלפונים - תירגעו", אמר.

שרת התחבורה מירי רגב, שר הבטחון יואב גלנט. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
מירי רגב ויואב גלנט/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

גרסת השב"כ

"בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סירב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים.
אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר על ידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".

גרסת לשכת מירי רגב

בלשכת השרה רגב טוענים כי לא הייתה דריסה של המאבטח ושהוא זה שניסה למנוע את כניסתו של הרכב שלה למתחם ללא כל הצדקה. לאחר מכן, טוענים בסביבת רגב, המאבטחים עיכבו את הנהג וסירבו לשחרר אותו. בסרטונים שפורסמו מתיעוד האירוע ניתן לראות כי מאבטחי השב"כ מתגודדים סביב המאבטח ואחד מהם הדף את ניסיונתיה של רגב להתקרב אליו ולשחרר אותו. בתיעוד נוסף, היא נכנסה עם הנהג לרכב והורתה לו "סע סע", ואז יצאה שוב מהרכב כדי לבקש את התערבותו של שר הביטחון גלנט.

מה באמת קרה

לפי גורמים שעודכנו בפרטי התקרית, האירוע התחיל בבדיקה שגרתית של הרכב של השרה עם הגעתו למתחם האירוע וסירובו של הנהג לעצור לבקשת המאבטח להזדהות. לאחר שעלה על רגלו עם הרכב, המשיך לסרב להזדהות בפני המאבטחים ונצמד לשרה רגב. בתום האירוע, כך לפי הגורמים, השב"כ שוב ביקש לעכב את הנהג לצורך זיהוי, ואחרי זמן מה רגב התעצבנה והורתה לו להיכנס עמה לרכב ולהתחיל בנסיעה. בהמשך, היא יצאה שוב מהרכב וביקשה משר הביטחון גלנט להתערב - וגלנט פנה למאבטחים וביקש שלא יעכבו את השרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully