וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לבד כדי להתגייס ונדרס במחסום: מקסים מולצ'נוב נרצח בפיגוע במכבים

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 20:41

מקסים מולצ'נוב בן ה-21 הוא החייל שנפל בפיגוע הקשה במחסום שליד מודיעין. מולצ'נוב, חייל בודד שעלה לישראל מאוקראינה נפצע קשה לאחר שנדרס על ידי המחבל הפלסטיני - ומאוחר יותר, מותו נקבע בבית החולים. "מקס הוא ילד יוצא דופן שתמיד עם חיוך על הפנים"

בווידאו: פיגוע דריסה, מחסום מכבים, 31 באוגוסט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מקסים מולצ'נוב בן ה-21 הוא החייל שנפל היום (חמישי) בפיגוע הקשה במחסום מכבים. מולצ'נוב, חייל בודד שעלה לישראל מאוקראינה נפצע קשה לאחר שנדרס על ידי המחבל הפלסטיני - ומאוחר יותר, מותו נקבע בבית החולים.

"מקס הוא ילד יוצא דופן שתמיד עם חיוך על הפנים, על אף הקשיים הרבים שחווה והעובדה שעלה לישראל לבד ונאלץ להתמודד עם קשיי השפה, הוא תמיד שמח לעזור לכולם", סיפרה אודותיו ענת סער, מי שהייתה המדריכה שלו בכפר הנוער הדסה נעורים, לאחר שתרם מח עצם לילד בן 12 - והציל את חייו.

לאחר סיום לימודיו בכפר הנוער, מולצ'נוב התגייס לחיל התותחנים ועד יומו האחרון בחיים - שירת כלוחם בגדוד 411 של חטיבת האש 282.

לוחם צה"ל, סמל מקסים מולצ'נוב, נהרג הבוקר בפיגוע הדריסה סמוך למחסום מכבים. דובר צה"ל, אתר רשמי
מקסים מולצ'נוב, החייל שנהרג בפיגוע הדריסה/אתר רשמי, דובר צה"ל

נשיא המדינה יצחק הרצוג מסר: "בשם העם בישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו של מקסים מולצ'נוב ז"ל, לוחם צה"ל שנהרג הבוקר בפיגוע במחסום מכבים. מקסים, חייל בודד שעלה לבדו מאוקראינה כדי להתגייס לצה"ל ולהלחם למען בטחון ישראל". עוד הוסיף הרצוג ומסר החלמה מהירה לפצועים בפיגוע, וחיזק את כוחות הביטחון שפעלו לחיסול המחבל.

לצד מולצ'נוב, חמישה בני אדם נפגעו בפיגוע הדריסה במחסום שליד מודיעין. המחבל, שנהג במשאית, נמלט מהמקום למעבר חשמונאים הסמוך, שם נורה למוות על ידי כוחות הביטחון.

פיגוע דריסה, מחסום מכבים, 31 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת פיגוע הדריסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

=מפקד מחוז מרכז הגיע לזירת הפיגוע וסיפר כי המחבל בן 41, דאוד עבד אלראזק פאיז, בעל אישור שהייה בישראל. לדבריו, הפלסטיני כלל לא ניסה לעבור במחסום, אלא הסתובב בכביש והאיץ לעבר הצעירים.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל עבר בשבועיים האחרונים רגלית במעבר חשמונאים, לשם ניסה להימלט, ועבר שם גם הבוקר. הוא נסע סמוך למחסום ברכב שאינו שלו, שהוא משתמש בו ככל הנראה לצרכי עבודה, הסתובב ופגע בצעירים שהיו ליד המעבר והלכו לתחנת אוטובוס קרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully