וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצו להורדת המס חודש: מחיר הדלק בחודש ספטמבר יתייקר ב-8 אגורות

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 14:12

שר האוצר סמוטריץ' חתם על צווים שיפחיתו את המסים המוטלים על בנזין בספטמבר. מחירו של ליטר בנזין לצרכן יעמוד לאורך החודש על רמה של 6.94 שקלים לליטר. הצווים החודשיים להפחתת המס על הדלק נחתמים באופן עוקב מאז אפריל 2022, על רקע העלייה ביוקר המחייה

בווידאו: האינפלציה בחודש מרץ בארה"ב הגיע לשיא של 40 שנה/צילום: רויטרס

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' חתם היום (חמישי) על צווים שיפחיתו את מס הבלו ומס הקניה המוטלים על בנזין בספטמבר. עקב כך, מחירו של ליטר בנזין לצרכן יעמוד לאורך החודש על רמה של 6.94 שקלים לליטר, כך שמחיר הדלק יתייקר ב-8 אגורות ביחס לחודש אוגוסט.

הצווים החודשיים להפחתת המס על הדלק נחתמים באופן עוקב מאז אפריל 2022, על רקע העלייה ביוקר המחייה. תוקף ההחלטה הנוכחית יפוג בחצות הלילה ב-30 בספטמבר.

דלק תחנת דלק תדלוק. ShutterStock
דלק תחנת דלק תדלוק/ShutterStock

אלו יהיו מחירי הדלק בחודש ספטמבר:

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.94 שקלים לליטר, עליה של 8 אגורות מהעדכון הקודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 22 אגורות לליטר (כולל מע"מ), עליה של אגורה מהעדכון הקודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.93 שקלים לליטר, עליה של 6 אגורות מהעדכון הקודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות (ללא מע"מ), עליה של אגורה מהעדכון הקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully