וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מאשרת את פרסום וואלה: בת הנהגת לא הייתה ברכב בזמן דריסת רפאל בן ה-4

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 21:29

ממצאי חקירת המשטרה מעלים כי טענתה של היידי פסלר כי לא הייתה ברכב בעת התאונה נכונה. כמו כן, בניגוד לנטען, הרכב אותר עומד בחניה עם נזקי התאונה ולא במוסך. במשטרה טענו בנוסף כי לנהגת היה סיכוי נמוך לבלום והטילו אחריות גם על הסב שהתפרץ לכביש

בוידאו: למשטרה אין תיעוד: שוחררו העצורים מההפגנה נגד אישום מקל לדורסת רפאל אדנה/ניב אהרונסון

המשטרה אישרה היום (חמישי) את הפרסום בוואלה! לפיו היידי פסלר, בתה של הנהגת שחשודה בדריסתו והפקרתו של הילד רפאל אדנה בחודש מאי האחרון לא הייתה ברכב בעת התאונה. במשטרה עדכנו כי לפי ממצאי החקירה, גרסתה של פסלר, שטענה כי לא הייתה ברכב בעת התאונה, מתיישבת עם ממצאי החקירה.

במשטרה סיפרו כי לאחר התאונה ניהלו מצוד אחר החשוד בדריסה, ולבסוף הבינו שמדובר בחשודה. כבר למחרת בבוקר, זהות הרכב התבררה למשטרה - והובילה אותם לביתה של היידי פסלר, שכאמור הרכב בבעלותה. ומדבריה של היידי עולה כבר בשלב זה כי אמנם הרכב רשום על שמה, אך נמצא בשימוש אימה - קרול. כמו כן, בניגוד לנטען, הרכב נמצא בחניה עם נזקי התאונה ולא במוסך.

רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
רפאל אדנה/באדיבות המשפחה

בשלב הבא לאחר איתור האם והבת, שכאמור חשודות באירוע הדריסה, במשטרה פותחים בחקירתן. וכבר בשלב זה, כך לפי המשטרה, מתבהרת התמונה, לפיה האם קרול הופכת לחשודה העיקרית ואילו החשד כלפי היידי מוסר. עוד עולה מהחקירה כי האם קרול ביקרה את חברתה בעיר טרם התאונה - המשטרה גם הצליחה לקשור טיעון זה עם זמני התאונה, וגם יודעים שהרכב נמצא בשימוש מלא וקבוע של האם קרול.

בחקירת התאונה עצמה שבוצעה על ידי חוקרי תנועה, כך מסרו במשטרה, נבדק האם קרול יכלה למנוע את התאונה. אולם במקרה זה, אין ספק שהיא לא יכלה למנוע אותה. שכן, מדובר בצומת עם אי תנועה מוגבה ללא מעבר חצייה. כמו כן, מבחינת המשטרה גם לאפוטרופוס (סבו של רפאל) יש אחריות בעניין הזה שכן מהחקירה עולה שהתפרץ לכביש - ובמקרה שכזה, לא תמיד הנהג מסוגל לבלום לפני התאונה.

רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
רפאל אדנה/באדיבות המשפחה

משפחתו של רפאל ביקרה את התנהלות משטרת ישראל במה שהם הגדירו כיחס מזלזל בחקירת האירוע. עורכת דינם, רוני אלוני סדובניק, אמרה: "זאת עובדה שעדותו של הסבא טמיר, נגבתה לראשונה בצורה מסודרת כמו שצריך לעשות רק לאחר שאני כעו"ד נכנסתי לתיק - זה הגיוני שרק חודש וחצי אחרי התאונה גבו עדות ממנו? למה המשטרה לא בדקה את התיק הקודם שלה? הם גם לא בדקו מה המצב הבריאותי של הנהגת - אישה בת 80 שפוגעת בשלושה בני אדם ואומרת שלא ראתה אותם לא לפני, לא בזמן ולא אחרי הפגיעה".

"משהו לא בסדר בראייה שלה לא? האם היא צריכה משקפיים? אף אחד לא בדק את זה. בדקו אם היא שתתה אלכוהול לפני שהיא נהגה? כמו שבדקו לאספה. ועוד נקודה אחת זה שבפעם הראשונה שהפרקליטות היו איתי בקשר, הפרקליט אמר לי במפורש שאין צילומי אבטחה", הוסיפה סדובניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully