וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשפחה של רפאל אדנה מרגישה מופקרת - למה התקלות קרו דווקא בתיק הזה?"

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 8:14

אחרי ערב של מחאות שיצאו משליטה, דוברת מחאת "צדק לרפאל" תקפה בריאיון ב-103FM את התנהלות הרשויות בתיק: "שייתנו את הכבוד הראוי, לא צריך לטלטל את המשפחה כמו לולב". כמו כן, חזרה על הדרישה לאישום מחמיר נגד דורסת בן הארבע: "המדינה צריכה לקחת את המקרה כתיק דגל"

מפגינים יורדים לאיילון במהלך הפגנת תמיכה במאבק משפחת הילד שנדרס והופקר/ניב אהרונסון

רותם טוני, דוברת מחאת "צדק לרפאל", תקפה הבוקר (חמישי) את התנהלות המשטרה והפרקליטות בתיק דריסת רפאל אדנה בן הארבע, וחזרה על דרישת המפגינים לכתב אישום חמור נגד הדורסת, בטענה כי הפקירה את הילד לאחר שפגעה בו.

"יש פה הפקרה פושעת. האישה הזו עד לרגע זה לא הלכה מיוזמתה לרשויות, לא הגיעה למשפחה להביע צער. אנחנו דורשים כתב אישום במחוזי בנסיבות מחמירות על ההפקרה", אמרה בריאיון ל"שבע תשע" עם טל שלו וניסים משעל. "אני חושבת שכל האירוע הזה התגלגל כנראה מדיס אינפורמציה והתנהלות לא נכונה של הרשויות מול המשפחה, וצריך להגיד את זה ולא להתבייש. קרו פה תקלות. למה התקלות האלה קורות דווקא בתיק הזה?".

"המשפחה מרגישה מופקרת, המשפחה מרגישה שהמידעים שנמסרים להם והדרכים שבהן זה נעשה, זה לא נעשה בדרכים הרגילות", הוסיפה והדגישה את טענתה כי מדובר בתאונת פגע וברח. "יש פה אירוע שהמדינה פספסה ויכולה לקחת אותו כתיק דגל. מה שהופך אדם ונהג ללא סביר ולפושע זה ההתנהלות שלו לאחר האירוע".

רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
"הפקרה פושעת". רפאל אדנה/באדיבות המשפחה

עוד אישרה את הפרסום בוואלה לפיו המשפחה הוזמנה לצפות בסרטונים מהאירוע והבהירה כי המשפחה מנסה לתאם מועד לשם כך. "המשפחה היא משפחה שכולה, לא צריכה להתעדכן מראיות של הפרקליטות או של המשטרה שחוזרת בה דרך התקשורת", אמרה בהתייחס להתנהלות הרשויות בתיק. "שיתכבדו ויזמינו משפחה שכולה כמו כל משפחה ויגידו להם מה קרה לילדים שלהם, מה קרה לסבא, מה קרה ברגעים האחרונים של רפאל. שיתנו את הכבוד הראוי למשפחה שכולה. היא לא צריכה כל פעם להיות כמו לולב. האירוע הזה כל הזמן התנהל בתקשורת".

בנוגע להפגנות אתמול בתל אביב, שבסופו של דבר הידרדרו לאלימות קשה, אמרה טוני כי המשפחה ניסתה לסיים את האירוע ברגע שהוא הסלים. "אני לא בשליטה על כל אדם ואדם, וגם המשפחה לא. צריך לזכור שהאירוע הוא סביב נהגת שפגעה והפקירה שלושה אנשים"

עוד בוואלה!

"התאונה הייתה בלתי נמנעת": הממצאים בחקירת דריסת רפאל בן ה-4

לכתבה המלאה
הפגנת תמיכה במאבק משפחתו שנדרס והופקר. איילון, תל אביב. 23 באוגוסט 2023. ניב אהרונסון
ההפגנות שיצאו משליטה, אתמול בתל אביב/ניב אהרונסון

במהל ההפגנות אתמול כביש איילון נחסם ליותר משלוש שעות. בסופו של דבר המשטרה השליכה רימוני הלם לעבר המפגינים, הצליחה לפנות אותם לבסוף והכביש נפתח לתנועה. 10 מפגינים נעצרו בגין זריקת אבנים, תקיפת שוטרים והפרות הסדר.

במשטרה מסרו כי מפגין דקר שוטר סמוך לדרך מנחם בגין שבתל אביב, ונמלט מהמקום. כוחות המשטרה מנהלים מצוד אחריו. עוד טענו בארגון כי שני שוטרים נוספים נפצעו - אחד שבר את אצבעו והשני נפגע בראשו, לאחר שהמפגינים השליכו לעברם אבנים ואמצעים פירוטכניים.

כמו כן, אחד המפגינים, כבן 35, נפל מגובה ופונה לבית החולים במצב בינוני. לטענת המפגינים הוא נדחף על ידי שוטר. בתיעוד של וואלה! ניתן לראות את אחד המוחים טוען כי "השוטר תפס אותו על הברזל, תפס אותו והפיל אותו, הוא נפל על הפנים. והנה עכשיו השוטר מנסה לטפל בו כי הוא עשה את הטעות. ממתי שוטר נהיה מד"א? זה חטא על פשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully