וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי היילי תקפה את יריבה בעימות: "רצית להפסיק סיוע לישראל. לא מתנהגים ככה לידידים"

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 8:55

שגרירת ארה"ב לשעבר, המתמודדת על מועמדות המפלגה הרפובליקנית, תקפה במהלך העימות את יריבה ויווק ראמאסוואמי בנוגע ליחסו לישראל. "אין לך שום נסיון במדיניות חוץ ורואים את זה", טענה. ראמאסוואמי השיב: "ידידים עוזרים אחד לשני לעמוד על הרגליים"

בווידאו: תומכי דונלד טראמפ לקראת השימוע של הנשיא לשעבר/רויטרס

שגרירת ארצות הברית באו"ם לשעבר ניקי היילי, תקפה הלילה (חמישי) את יריבה בעימות למועמדות המפלגה הרפובליקנית, ויווק ראמאסוואמי, לאחר שזה קרא בעבר להפסיק את הסיוע לישראל.

במהלך עימות בין המתמודדים הרפובליקנים, פנתה היילי לראמאסוואמי והתייחסה לאמירותיו בנוגע ליחסי ישראל וארצות הברית. "אתה רצית להפסיק סיוע לישראל. לא מתנהגים ככה לידידים. אין לך שום נסיון במדיניות חוץ ורואים את זה", אמרה היילי.

ראמאסוואמי הגיב כי היחסים עם ישראל הם ידידות ולא יחסים של מעצמה עם מדינת חסות. "ידידים עוזרים אחד לשני לעמוד על הרגליים. אוביל להרחבת הסכמי אברהם ואמנע מאיראן נשק גרעיני. מה שאני אוהב בישראל זה את מדיניות הגבול שלהם ושיש להם כיפת ברזל וזהות לאומית. אני רוצה ללמוד מהם".

ויווק ראמאסוואמי ונימראטה "נייקי" היילי במהלך העמית על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב. רויטרס
המתמודדים נייקי היילי וויווק ראמאסוואמי/רויטרס

ראמאסוואמי, בעברו יזם הייטק ללא רקע בפוליטיקה, זכה לסיקור תקשורתי נרחב ואף הצליח בכמה מהסקרים האחרונים לעבור את רף 10 אחוזי התמיכה. זאת, עקב מספר התבטאויות שנויות במחלוקתץ

בימים האחרונים נחשף כי בעבר הפיץ תיאוריות קונספירציה לגבי פיגועי ה-11 בספטמבר ופרסם שקרים בנושא, בהם כי על המטוסים שנחטפו היו סוכנים של ממשלת ארצות הברית. כמו כן, בשבוע שעבר טען כי אם יברח לנשיא הוא יצמצם את התמיכה באוקראינה, ייפגש עם פוטין, ויאפשר לסין להשתלט על טיוואן.

היילי ידועה בכך שתקפה בחריפות את טראמפ אחרי ההסתערות של תומכיו על הקפיטול ב-6 בינואר. אולם, מאז כניסתה למרוץ היא מיתנה את הטון שלה. בנוסף, הביעה היילי עמדות מנוגדות לאלו של טראמפ בנושאים רבים, בהם גם תמיכתה של ארצות הברית באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully