וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסחיטה של ארגון הפשע ג'רושי: בין העצורים אחיו של כדורגלן העבר חיים רביבו

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 21:32

אלי רביבו, תושב אשדוד ואחיו של שחקן הכדורגל, נעצר בחשד ששימש איש הכספים של ארגון הפשע ג'רושי באזור אשדוד - כך פורסם בכאן 11. הבוקר, נעצר גם ראש ארגון הפשע אסמעיל ג'רושי בעצמו בנתב"ג, רגע לפני שברח מהארץ, בחשד לסחיטה של קבלן מהדרום

בווידאו: ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים/דוברות משטרת ישראל

במסגרת מעצר ראש ארגון הפשע אמסעיל ג'רושי הבוקר בחשד לסחיטת קבלן מדרום הארץ, נעצר גם אלי רביבו, תושב אשדוד ואחיו של כדורגלן העבר חיים רביבו - כך פורסם הערב (שלישי) בכאן 11. לפי הדיווח, אלי רביבו חשוד ששימש כאיש הכספים של ארגון הפשע באזור אשדוד.

הבוקר הותר לפרסום כי ראש ארגון הפשע ג'רושי נעצר על ידי המשטרה לאחר שסחט במליוני שקלים קבלן תושב הדרום. ראש הארגון נתפס על ידי המשטרה בשדה התעופה בן גוריון, כשהוא מנסה לברוח מהארץ.

ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים 08 באוגוסט 2023/אתר רשמי, דוברות המשטרה

המשטרה ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה אודות ראש ארגון הפשיעה ג'רושי ושבעה חשודים נוספים מארגונו. זאת, לאחר שעל פי החשד סחטו החשודים לאורך כמה שנים קבלן תושב הדרום, במהלכן הפעילו כלפיו אמצעי לחץ שונים תוך דרישה להעביר לידיהם מיליוני שקלים במצטבר.

המשטרה נערכה לפעילות סמויה נגד ג'רושי ושאר החשודים, כשבמהלכה הבחינו בניסיון סחיטה נוסף כלפי הקורבן. ארבעה חשודים לקחו את הקבלן מביתו לאזור תעשייה סמוך לעיר אשדוד במטרה לסחוט ממנו סכום כסף תוך תקיפה ואיומים. בשלב זה ניתנה פקודה לבצע את המעצר "על חם" כדי להגן על הקורבן. ראש הארגון ג'רושי נעצר בנתב"ג שהוא מנסה לברוח מהארץ.

ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים 08 באוגוסט 2023/אתר רשמי, דוברות המשטרה

עוד דווח כי בחיפוש שנערך אתמול בביתו של אחד החשודים, תושב העיר אשדוד, נתפס כסף מזומן ומטבע זר בסכומים של כ-100 אלף שקלים, שלפי החשד מקורם בעבירות סחיטה, אקדח 'אייר סופט' שלפי החשד מוחזק בניגוד לחוק, ורכב. שמונת החשודים שנעצרו נחקרו בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, תקיפה חמורה ועבירות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully