וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח איהם אבו סאלח, שחקן כדורגל לשעבר, בן 19 משפרעם

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 21:17

צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע פינה אותו לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו. אבו סאלח שיחק במועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם ולאחרונה נעצר בדובאי בחשד שהיה מעורב בניסיון התנקשות. בעקבות הרצח, עולה מספר קורבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ב-2023 ל-145

בווידאו: זירת רצח ביישוב ריינה, בן 30 אותר ללא רוח חיים/מערכת וואלה!

איהם אבו סאלח, בן 19 משפרעם, נורה הערב (שלישי) למוות בעיר. צוות מד"א שהוזעק לזירת הירי פינה את אבו סאלח לבית החולים רמב"ם שבחיפה, לשם הגיע ללא רוח חיים. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות לאיתור חשודים. אבו סאלח, ששיחק עד לפני כשנתיים במועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם, לאחרונה נעצר בדובאי בחשד למעורבות בניסיון התנקשות של ישראלי אחר על רק הסכסוך בין משפחות הפשיעה ח'אלדי וסואעד.

אבו סאלח הובהל לבית החולים בלוויית כמה חברי משפחה, שניסו לפרוץ לחדר ההלם בו טופל. בין קרובי המשפחה למאבטחי בית החולים התפתח עימות פיזי שבמהלכו נפגע אחד המאבטחים ונשלח לחדר המיון. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו שניים מקרובי המשפחה, בני 32 ו-34.

בעקבות הרצח בשפרעם עולה מספר קרבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ב-2023 ל-145. על פי נתוני עמותת יוזמות אברהם בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 67. אלא שנתוני יוזמות אברהם אינם כוללים ערבים פלסטינים שנרצחו בישראל ושחקירת מותם מתנהלת בידי משטרת ישראל אם אינם תושבים או אזרחי ישראל.

יושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס היום לאלימות הפושה בחברה הערבית: "הטיפול בפשיעה בחברה הערבית, ששוברת שיאים עם למעלה מ-140 נרצחים מתחילת השנה, הוא אינטרס של החברה הישראלית כולה ולא רק של הציבור הערבי. זה לא מסתכם רק באכיפה משטרתית, אלא מצריך השקעה נרחבת ורצינית בכלל התחומים: בחינוך, בתשתיות ברווחה ועוד". בדבריו, מתח ביקורת על החלטת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לעצור את תקציבי הרשויות הערביות: "ההחלטה בעלת הניחוח הגזעני של שר האוצר סמוטריץ' למנוע העברת 200 מיליון קלים שכבר הובטחו לרשויות הערביות היא פגיעה לא רק בהן, אלא בחברה הישראלית כולה".

בראשון, גבר בן 76 נמצא מחוסר הכרה בדירה ביישוב מוקייבלה שבמועצה האזורית גלבוע. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את החשד שמדובר ברצח, על רקע שוד שהסתבך.

איהם אבו סאלח, שחקן כדורגל בן 19 משפרעם, נורה למוות. 8 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איהם אבו סאלח, שחקן כדורגל בן 19 משפרעם, נורה למוות. 8 באוגוסט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת רצח בשפרעם 28 ביוני 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת רצח בשפרעם. ארכיון/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחקירה ראשונית עולה כי החשודים קשרו את הקורבן, עבדאללה סעדי, ושדדו ממנו רכוש, ואז נמלטו מהמקום. הגבר מת במהלך האירוע, טרם ברור כיצד בדיוק. המשטרה מנסה לאתר את החשודים. סעדי עמד להינשא בקרוב שוב, לאישה צעירה, ובכפר חושבים שאולי השודדים סברו שיש אצלו זהב רב שיועד למשפחת הכלה. בתום הערכת מצב הוטלה החקירה על יחידה למאבק בפשיעה במרחב העמקים.

בליל שבת, צעיר בן 22 נהרג בקטטה באזור מחנה הפליטים שועפאט. צוות מד"א סייע הלילה לארבעה פצועים שהגיעו ממחנה הפליטים בירושלים למחסום הסמוך בדרך ענתות. הצוות קבע במקום את מותו של הצעיר, ופינה את שלושת הפצועים האחרים, נער כבן 14, צעיר כבן 20 וגבר כבן 30, כולם במצב קשה, לבתי החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים. אחד מהפצועים נעצר בחשד לרצח.

החקירה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם. בצאת השבת המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד ברצח בבית המשפט, והחקירה תימשך במטרה למצות את הדין עמו ועם יתר המעורבים במקרה האלימות החמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully