וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 22 נהרג בקטטה במחנה הפליטים שועפאט

עודכן לאחרונה: 5.8.2023 / 9:46

נער ושני צעירים נוספים נפצעו בקטטה במחנה הפליטים, ופונו במצב קשה לבתי החולים בירושלים. בעקבות הרצח, עלה מספר קורבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ב-2023 ל-143. לפי נתוני עמותת יוזמות אברהם, בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 66

עימותים במחנה פליטים שועפאט/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר בן 22 נהרג הלילה (שבת) בקטטה באזור מחנה הפליטים שועפאט. צוות מד"א סייע הלילה לארבעה פצועים שהגיעו ממחנה הפליטים בירושלים למחסום הסמוך בדרך ענתות. הצוות קבע במקום את מותו של הצעיר, ופינה את שלושת הפצועים האחרים, נער כבן 14, צעיר כבן 20 וגבר כבן 30, כולם במצב קשה, לבתי החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים. אחד מהפצועים נעצר בחשד לרצח.

החקירה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם. בצאת השבת המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד ברצח בבית המשפט, והחקירה תימשך במטרה למצות את הדין עמו ועם יתר המעורבים במקרה האלימות החמור.

בעקבות הרצח, עלה מספר קורבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ב-2023 ל-143. לפי נתוני עמותת יוזמות אברהם, בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 66. אלא, שנתוני יוזמות אברהם אינם כוללים ערבים פלסטינים שנרצחו בישראל ושחקירת מותם מתנהלת בידי משטרת ישראל אם אינם תושבים או אזרחי ישראל.

בהמשך לפיגוע הדקירה במחסום שועפאט: כוחות משטרה של מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול, פועלים  לביצוע מעצרים.במהלך הפעילות המבצעית נתקלו הכוחות בהפרות סדר שכללו יידויי אבנים. 13 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה במחנה הפליטים שועפאט/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה הלילה בחקירת המקרה בחשד לרצח. מבירור ראשוני של המקרה עולה כי הרקע הוא פלילי. כעת, פועלים שוטרים לאיתור הזירה, בירור נסיבות המקרה ולאיתור חשודים ומעורבים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • שועפאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully