וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה של מליונים

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 13:46

ג'רושי ושבעה חברי ארגונו נעצרו על ידי המשטרה בחשד שחסטו במשך שנים קבלן מאזור הדרום במליוני שקלים. ארבעה מהחשודים נעצרו "על חם" לאחר שלקחו את הקורבן לאזור תעשייה, תקפו אותו ואיימו על חייו. ג'רושי נתפס בנתב"ג כשהוא מנסה לברוח מהארץ

בווידאו: ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים/דוברות משטרת ישראל

ראש ארגון הפשע אסמעיל ג'רושי נעצר על ידי המשטרה לאחר שסחט במליוני שקלים קבלן תושב הדרום - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. ראש הארגון נתפס על ידי המשטרה בשדה התעופה בן גוריון, כשהוא מנסה לברוח מהארץ.

המשטרה ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה אודות ראש ארגון הפשיעה ג'רושי ושבעה חשודים נוספים מאותו מארגונו. זאת, לאחר שעל פי החשד סחטו החשודים לאורך כמה שנים קבלן תושב הדרום, במהלכן הפעילו כלפיו אמצעי לחץ שונים תוך דרישה להעביר לידיהם מיליוני שקלים במצטבר.

ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
כסף בשקלים וממטבע זר שככל הנראה מקורו בסחיטה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

המשטרה נערכה לפעילות סמויה נגד ג'רושי ושאר החשודים, כשבמהלכה הבחינו בניסיון סחיטה נוסף כלפי הקורבן. ארבעה חשודים לקחו את הקבלן מביתו לאזור תעשייה סמוך לעיר אשדוד במטרה לסחוט ממנו סכום כסף תוך תקיפה ואיומים. בשלב זה ניתנה פקודה לבצע את המעצר "על חם" כדי להגן על הקורבן. ראש הארגון ג'רושי נעצר בנתב"ג שהוא מנסה לברוח מהארץ.

בחיפוש שנערך אתמול בביתו של אחד החשודים, תושב העיר אשדוד, נתפס כסף מזומן ומטבע זר בסכומים של כ-100 אלף שקלים, שלפי החשד מקורם בעבירות סחיטה, אקדח 'אייר סופט' שלפי החשד מוחזק בניגוד לחוק, ורכב.

שמונת החשודים שנעצרו נחקרו בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, תקיפה חמורה ועבירות נוספות. מעצרם של כלל החשודים הוארך בבית המשפט, והיום יובא החשוד השמיני, שנעצר אתמול באשדוד, לדיון בעניינו.

עוד בוואלה!

נעצרו שני חשודים בסחיטת איש העסקים עמוס לוזון

לכתבה המלאה
ראש ארגון הפשיעה אסמעיל ג'רושי נעצר בחשד לסחיטה במיליוני שקלים 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
רכב שנמצא בביתו של אחד החשודים/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן מסר כי "אנחנו במסר ברור של מדיניות בלתי מתפשרת נגד כל מי שמבצע או ינסה לבצע סחיטות באיומים במחוז הדרום. זאת בכדי להגן על כל אזרח בדרום שחש מאויים בכל דרך או ניסיון לפגוע בפרנסתו או נכסיו. אנחנו קוראים לציבור ומעודדים דיווח על אירועים מסוג זה, נטפל ביד קשה ובמלוא החומרה להבאת העבריינים לדין. אני רוצה לשבח את שוטרי ומפקדי מרחב לכיש על הפעילות האינטנסיבית שהביאה למעצר החשודים אנחנו נמשיך לבצע את כלל המאמצים בכדי להביא את החשודים לדין."

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני, "עבירות סחיטה באיומים, הנן מהחמורות שנמצאות בראש סדר העדיפויות של המחוז הדרומי ומרחב לכיש, וזאת לאור השפעתן הישירה על ביטחונם האישי והכלכלי של האזרחים הנורמטיביים. לרוב מדובר בעבירות בהן נדרשת המשטרה ליצירתיות ופעילות סמויה, חכמה והתקפית לאור הקושי בשיתוף הפעולה עם הקורבנות, וכך פעלנו גם במקרה זה, והצלחנו לאסוף את הראיות הנדרשות תוך מעצר החשודים על חם בזמן עבירות הסחיטה והתקיפה, ונפעל נגדם בכל האמצעים בכדי להביא אותם לדין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully