וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בסחיטת איש העסקים עמוס לוזון

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 15:37

שני צעירים מכפר שמריהו והרצליה חשודים שהפיצו סרטון מיני של לוזון, וניסו להפעיל עליו לחץ כדי לסחוט אותו. אחד מהם הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל ואביו של השני בעלים של חברה ציבורית גדולה. סנגורו של אחד מהם: "מדובר בבני טובים"

עמוס לוזון/(צילום: מצלמות אבטחה)

המשטרה עצרה הלילה (שלישי) שני צעירים בחשד לסחיטת איש העסקים עמוס לוזון. על פי החשד, השניים עומדים מאחורי הפצת סרטון מיני שלו בביתו, וכן ניסו להפעיל עליו לחץ כדי לסחוט אותו. המשטרה מייחסת להם בין היתר עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה.

שני החשודים הם תושבי כפר שמריהו, כשאחד מהם הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, שהורשע בעבר בעבירות מס, והשני הוא בנו של בעלים של חברה ציבורית גדולה. השניים, שנעצרו עם הפיכת החקירה לגלויה, נלקחו לחקירה. בלשי המשטרה ערכו חיפוש ותפסו ממצאים הקשורים לפרשה.

היום הם הובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם, במהלכו טען סנגורו של אחד החשודים כי מרשו קיבל את הסרטון שהופץ בקרבת חברים באזור כפר שמריהו והסביבה - אך לא עשה בו כל שימוש לרעה. אולם, בהמשך, התבקש על ידי מכר שיעביר לו את הסרטון בשנית. "זה פסול ולא יפה אבל הוא עשה את זה", טען הסנגור. "אם מדובר בעבירה, ספק בעניין. אותו בחור יצר קשר עם הבן של לוזון, וככל הנראה ניסה לעשות מעשה - כשמרשי לא יודע דבר על העניין הזה", המשיך. "אנחנו מדברים על בני טובים, על אירוע שלחשוד היה בו יד ולא רגל". מעצרם של השניים הוארך עד ליום חמישי ושמותיהם נאסרו בפרסום.

עמוס לוזון. ניר פקין
נתון לסחיטה. עמוס לוזון/ניר פקין
עו"ד תמיר סננס. באדיבות המצולם, אתר רשמי
עו"ד תמיר סננס המייצג את אחד החשודים/אתר רשמי, באדיבות המצולם

לוזון הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון, והיה בעבר הבעלים של מכבי פתח תקווה. אחיו אבי שימש בעבר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, ואחיינו הוא מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.

לפני כשבוע, בוצע ירי לעבר ביתה של גרושתו של לוזון בפתח תקווה. זו לא הפעם הראשונה שבה אירעה תקרית מסוג זה - ביולי 2018, צרורות נורו לעבר מכוניתה של גרושתו. לפני כשלושה שבועות, לוזון הגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות. עוד דווח כי עמוס שכר את שירותיו של חוקר פרטי כדי לגלות מי עומד מאחורי המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully