וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבורר" נורה למוות ובמשטרה חוששים מנקמה: מאחורי הרצח של עלי ג'רושי

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 14:08

ג'רושי, שנחשב לאחת הדמויות הבולטות בעולם התחתון, נורה למוות בסוף השבוע האחרון. הוא הפך למוכר כשלפני 14 שנה ערך בוררות בשידור חי, ומאז תמיד היה זה שאומר את המילה האחרונה. כעת, חלק מכיווני החקירה מצביעים שמדובר בחיסול מתוך משפחתו שלו

בווידאו: גבר כבן 50 נורה למוות ברמלה/דוברות משטרת ישראל

כבר עשרות שנים שעלי ג'רושי מרמלה, שנרצח בסוף השבוע האחרון, נחשב לאחת מהדמויות הבולטות בארגוני הפשיעה בארץ. לפני יותר מ-14 שנים החלו להכיר אותו מחוץ לעולם התחתון כשעשה בוררות לעיני בשידור חי, ובשנים האחרונות הוא שימש גם בורר בין אזרחים מהיישובים הקרובים אליו.

עלי ג'רושי, נורה למוות ברמלה, 13 בינואר 2023. רשת 13, צילום מסך
תמיד היה זה שאומר את המילה האחרונה. עלי ג'רושי/צילום מסך, רשת 13

ג'רושי הפך לשם דבר בנושא, היו מגיעים אליו כל האנשים שצריכים להגיע להסדר והוא תמיד היה זה שאומר את "המילה האחרונה" - מעטות הפעמים, אם בכלל, שלא היו מקיימים את החלטותיו. "הוא היה חכם בצורה לא רגילה, כרזמטי", אמר אדם שהכיר אותו במשך שנים. "לדעתי בשנים האחרונות הוא לא היה מעורב בארגוני הפשיעה, אלא יותר סמל המזוהה עם משפחת ג'רושי".

אחרי שנורה למוות, במשטרה נבדקים מספר כיווני חקירה, בהם גם חיסול חשבונות מתוך הפלגים של בתוך משפחת ג'רושי. כמו כן, נבדקת האפשרות כי המקרה קשור גם לחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה באוקטובר האחרון. כעת, במשטרה חוששים כי הרצח יוביל לעוד ניסיונות נקמה בעולם התחתון.

עוד בוואלה!

חייל נהרג מהתפוצצות רימון בבסיס צה"ל, 3 נוספים נפצעו

לכתבה המלאה
בני שלמה. אין, צילום מסך
קשור לחיסולו? בני שלמה/צילום מסך, אין

שמה של משפחת ג'רושי הועלה לאחרונה בהקשר של חיסולו של בני שלמה. אחרי חיסולו של ראש ארגון הפשע, המשטרה עצרה את יד ימינו, אייל נגר, בעקבות חשד שתכנן נקמה לצידו נעצר גם חמאזה מילאד, ממשפחת ג'רושי, כשעל פי החשד תכנן לחסל את נגר.

נגר הפנה אצבע מאשימה לעבר הארגון של ג'רושי, שחבריו נעצרו לאחר החיסול של שלמה. נגר נחשב לדמות בולטת בעולם הפשע, ובמשך שנים נחשב ליד ימינו ושותפו של שלמה. כמו שלמה, גם נגר צבר אויבים רבים בעולם התחתון. נגר ומילאד הורחקו מאזור הדרום ונשארו במעצר בית, אך ההערכה היא שהם ינסו להמשיך לנסות לפגוע אחד בשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully