וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח במעבר החציה: 3 צעירים נאשמים שסייעו לדוקר אחרי האירוע

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 21:11

מוסטפא אבו סייף, עדין עכילה ונתי שריפוב נאשמים שבנובמבר 2022 עזרו לעדי מזרחי לנסות לטשטש סימנים מזהים על האופנוע שלו בעזרת טרפנטין, למרות שידעו שדקר את יורי וולקוב בלבו. כמו כן סיפק לו אחד מהם טלפון נייד, מתוך כוונה לסייע לו להימלט מעונש

בווידאו: יורי וולקוב שנרצח במעבר חציה בחולון מובא למנוחות/יותם רונן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתבי אישום נגד שלושה צעירים, מוסטפא אבו סייף בן ה-24, עדין עכילה בן ה-23 ונתי שריפוב בן ה-26, בגין ניסיון לסייע לעדי מזרחי להימלט, אחרי שדקר למוות יורי וולקוב במעבר חציה בחולון.

מכתבי האישום עולה כי אבו סייף ושריפוב הגיעו לאחר הרצח לביתו של מזרחי ויחד עמו תכננו לטשטש את הסימנים המיוחדים שהיו על האופנוע של הרוצח. מזרחי ביקש מהשניים טרפנטין לצורך כך. כמו כן, הוא ביקש מהם טלפון נייד והם סיפקו לו אותו.

לפי האישום, אבו סייף ועכילה היו מעורבים למחרת הרצח בהעלמת האופנוע של עדי מזרחי מביתו. מזרחי הותיר את האופנוע ברחוב מתוך כוונה שאבו סייף, או מי מטעמו, יקחו אותו. לשם כך הוא גם השאיר את המפתח בתוך המתנע, ואת הקסדה על הכידון. עכילה הוא שלקח, על פי כתב האישום, את האופנוע ונסע כמה מאות מטרים, עד שנעצר על ידי שוטרים. כתבי האישום מייחסים לאבו סייף, לעכילה ולשריפוב עבירה של סיוע לאחר מעשה.

בסוף חודש נובמבר בשנה שעברה, מזרחי נסע על אופנוע טימקס ברחוב אילת פינת יוספטל וחתך את וולקוב ואשתו לנה, תוך שלדבריהם הוא חוצה באור אדום, והבחין שלנה צילמה אותו. הוא עקב אחריה עד למעבר החציה הבא, עצר לידה ודרש ממנה למחוק את התמונה.

לנה הסכימה והמשיכה להתקדם, אבל הוא לא הרפה ודרש שתראה לו שהיא עושה זאת. בשלב זה יורי התקרב וניסה להרגיע את המצב. בתגובה, מזרחי דקר אותו בלבו עם חפץ חד. יורי המשיך ללכת עוד כמה צעדים - והתמוטט לעיני אשתו. בבית החולים וולפסון נקבע מותו. מזרחי נעצר יום לאחר מכן והודה בחקירה כי דקר אותו.

מזרחי, תושב חולון בן 22, נשפט גם בחודש מרץ בשנה שעברה על עבירה אחרת. אז, כפי שפורסם בוואלה!, הוא הורשע באיומים על אישה ממנה דרש להעביר אליו את דירתה. "האירוע אינו משקף את אורחות חייו", קבע השופט בני שגיא, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ושחרר אותו ללא מאסר. מכריו של מזרחי חלקו על המסקנה. "הוא בן אדם אלים, שעבד עם משפחות הפשע כחלון ואבו סיף. הוא מסתובב עם אנשים כאלה מאז גיל 17", תיאר אחד מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully