וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של יורי וולקוב נכחה לראשונה בדיון עם החשוד ברצח: "אי אפשר להגיד שהוא בן אדם"

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 16:56

ביהמ"ש האריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד ברצח יורי וולקוב, הפעם ב-8 ימים. משפחתו של הקורבן נכחה בדיון לראשונה יחד עם מזרחי: "מסתכלים למי שרצח את אבא שלי בעיניים", אמרה בתו של יורי, דריה. "את מה שהוא עשה אי אפשר לקבל", הוסיפה לנה, אלמנתו

אלמנתו של יורי וולקוב/קרין שגיא

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשמונה ימים את מעצרו של עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון לפני כשבועיים. זאת הפעם השלישית שהמשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של החשוד שהודה במעשים במסגרת חקירתו. כמו כן, זו הייתה הפעם הראשונה שמשפחתו של וולקוב נכחה יחד עם מזרחי באולם בית המשפט.

לפני הדיון, משפחתו של וולקוב אמרה לוואלה! כי הם מגיעים לאולם כדי להסתכל לחשוד בעיניים ולוודא שהוא מקבל את העונש החמור ביותר על מעשיו. "אני לא יכולה להגיד שהוא בן אדם, אבל את מה שהבן אדם הזה עשה אי אפשר לקבל", אמרה לנה אלמנתו.

"אנחנו מנסים להגיע לכל משפט שיש בשביל להראות נוכחות ולהסתכל לבן אדם הזה שרצח את אבא שלי בעיניים", אמרה בתו דריה. "שמשפחתו תתחיל סופסוף לפעול והמשפחה שלנו לא תעמוד בזה שהוא יקבל מאסר מינימלי על הרצח שהוא ביצע. זה לא הגיוני שבן אדם רצח ולקח חיים של בן אדם", הוסיפה.

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
יורי וולקוב/באדיבות המשפחה
עדי מזרחי והכלב. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
עדי מזרחי/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הן הביעו חשש מכך שמזרחי יאושם בהריגה ואמרו: "יש סעיף שונה שמדבר על הגנה אבל פה הבן אדם, אבא שלי, לא היה בגילו של הרוצח ויש ביניהם הפרש מאוד גדול. לא היה שום ניסיון תקיפה אז לא הייתה שום לגיטימציה לזה שהוא הוציא סכין ודקר אותו. גם לא לגיטימציה לזה שהוא מסתובב בכלל עם כלי נשק שנמצא ברשותו, גם לא סכין. מברג? סבבה, אומרים שזה מברג, אבל מברג ממש לא נראה כמו הכלי שאיתו הוא הרג את אבא שלי. אז זה לא היה מברג".

וולקוב, בן 52, נדקר למוות בידי רוכב קטנוע שנמלט מהזירה לאחר המעשה, החשוד כעדי מזרחי תושב העיר. הדקירה אירעה לאחר עימות מילולי בין בת זוגו של וולקוב למזרחי שעבר לפי החשד עם האופנוע לידם ברמזור אדום. בבית שבו נעצר מזרחי יום לאחר המקרה אותר קטנוע שנבדק ונמצא מתאים לזה של הרוכב מהתקרית.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully