וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילי המחאה הודיעו על "יום התנגדות" נוסף: "ישראל מתקרבת לתהום"

13.7.2023 / 16:42

מובילי המחאה הודיעו כי עקב המשך קידום חקיקת המהפכה המשפטית, הם קוראים לציבור לצאת על מנת "לעצור את החקיקה שתביא לפגיעה קשה בצבא, לריסוק הכלכלה ולקרע בעם". עוד קראו המארגנים ליו"ר ההסתדרות ולראשי המשק "להודיע על השבתה כללית ולהצטרף ליום ההתנגדות"

"יום ההתנגדות": אלפים בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בנתב"ג/מערכת וואלה!

מובילי המחאה הודיעו היום (חמישי) כי עקב המשך קידום חקיקת המהפכה המשפטית, ביום שני הקרוב יתקיים "יום ההתנגדות הלאומי". לפי מארגני המחאה, במהלך היום יתקיימו "פעילויות שיבוש משמעותיות", אך טרם פירטו אילו פעילויות מחאה יתרחשו.

המארגנים קראו בהודעתם לציבור "לצאת בהמוניו ביום שני", על מנת "לעצור את החקיקה שתביא לפגישה קשה בצבא, לריסוק הכלכלה ולקרע בעם". עוד קראו המארגנים "ליו"ר ההסתדרות הכללית, ולראשי המשק מכלל הסקטורים, להודיע על השבתה כללית ולהצטרף ליום ההתנגדות".

יום השיבושים: מחאות נגד המהפכה המשפטית כביש 531 מחלף רעננה-הרצליה . 11 ביולי 2023. אורי סלע
מפגינים ביום המחאה נגד המהפכה המשפטית, השבוע/אורי סלע

מהמארגנים נמסר: "נתניהו וממשלת חורבן הבית מקרבים את ישראל לתהום. המחירים העצומים בתחומי הביטחון, הכלכלה, היחסים הבינלאומיים והקרע בעם כבר ברורים. מול כל הנזקים האלה רק האזרחים והאזרחיות ברחובות יכולים להציל את הדמוקרטיה הישראלית. זה הזמן להחרפת ההתנגדות, כדי שהבית לא יתפורר".

יום השיבושים: מחאות נגד המהפכה המשפטית בפתח תקווה. 11 ביולי 2023. ראובן קסטרו
מחאות נגד המהפכה המשפטית ב"יום השיבוש"/ראובן קסטרו

ביום שלישי האחרון, יום לאחר אישור הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה ראשונה, יצאו המונים ברחבי הארץ ל"יום התנגדות". במהלך היום, התקיימו הפגנות מרכזיות בנמל התעופה בן גוריון, מול שגרירות ארצות הברית בתל אביב, ברחוב קפלן בתל אביב ומול הכנסת בירושלים. בנוסף, מפגינים חסמו במהלך היום צמתים וכבישים מרכזיים ברחבי הארץ. עימותים פרצו בין המוחים למשטרה בכמה מוקדים, ונעצרו מעל 70 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully