וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 32, מיילדת וחובשת מתנדבת, נהרגה בתאונת דרכים עם אוטובוס ליד צפת

דנה בן שושן, הריונית ואם ל-4, נהגה ברכב פרטי בחזרה ממשמרת לילה בבית החולים - והתנגשה באוטובוס. היא חולצה מהרכב המעוך כשהיא מחוסרת הכרה, ובתום בדיקות רפואיות צוות מד"א קבע את מותה. "התאהבנו בה מהרגע הראשון", סיפרו במחלקת היולדות, "אנחנו שבורות"

אוטובוס התדרדר לתעלה בצד הדרך בכביש 5 סמוך למחלף גלילות מזרח/תיעוד מבצעי מד"א

אישה בת 32 נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים עם אוטובוס בכביש 89, סמוך לצפת. האישה, דנה בן שושן, אישה בהיריון ואם לארבעה ילדים קטנים, נהגה ברכב פרטי והתנגשה באוטובוס. שישה מנוסעיו נפצעו קל ופונו לבית החולים זיו. בן שושן היא מיילדת בבית החולים פוריה וחובשת מתנדבת בארגון 'איחוד הצלה' בסניף גליל. היא נסעה לביתה ממשמרת הלילה שעשתה בבית החולים. מותה נקבע במקום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת התאונה. דנה חולצה מהרכב המעוך כשהיא מחוסרת הכרה, ובתום בדיקות רפואיות קבעו את מותה. "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס", סיפר חובש בכיר במד"א מוחמד חלייחל, "הרכב היה מעוך בחלקו הקדמי, האישה סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ונאלצנו לצערנו לקבוע את מותה".

דנה בן שושן, מתנדבת איחוד הצלה, נהרגה בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב בכביש 89 סמוך לצפת, 13 ביולי 2023. איחוד הצלה, אתר רשמי
דנה בן שושן/אתר רשמי, איחוד הצלה

טל שטרן, מיילדת בפוריה ונציגת ארגון המיילדות, סיפרה על חברתה הטובה דנה. "היא הייתה אצלנו בהתנסות וממש התאהבנו בה ורצינו שתעבוד אצלנו, הייתה לה כניסה חלקה לחדר לידה, בחורה כשרונית וחכמה עם לב ענק, תמיד מחייכת, אנחנו שבורות. אהבנו אותה ונקשרנו אליה, אמרתי תמיד איזה כיף לעבוד איתה".

היא סיפרה שהבוקר, היא ביקשה לצאת קצת מוקדם יותר ממשמרת הלילה שלה. "היא הייתה מיילדת בחסד, קיבלה מכתבי תודה מיולדות, צפינו לה עתיד גדול במחלקה, לימדתי אותה בקורס מיילדות, אנחנו ממש עצובות. קשה לחשוב שלא נראה אותה יותר. במשמרת הלילה האחרונה שלי אמרתי לה שאני אוהבת לעבוד איתה".

זירת תאונת הדרכים הקטלנית בצפת בה נהרגה בת 32, 13 ביולי 2023. מד"א
זירת תאונת הדרכים הקטלנית, היום/מד"א

עוד סיפרה טל, כי אחת מהיולדות שדנה טיפלה בה במהלך משמרת הלילה עדיין נשארה בחדר לידה. "היא שמעה על התאונה, וכשנכנסתי לחדר שלה שאלה אותי מי נהרגה. בהתחלה התחמקתי ואמרתי אחת מהצוות, אבל היא ראתה את התמונה ושאלה אותי אם זה נכון, וממש בכתה על דנה, שטיפלה בה".

אליעזר היימן סמנכ"ל המתנדבים באיחוד הצלה סיפר על דנה, "היא הייתה מתנדבת מכל הלב, תמיד בחיוך. בעלה עשה קורס מתנדבים בעקבותיה. החולים קיבלו ממנה מענה מקצועי מכל הלב. זה שבר מאוד מאוד קשה". הוא ציין כי מתנדבי איחוד הצלה הגיעו הבוקר לזירה - והבינו שמדובר בחברה בארגון.

דנה בן שושן, אחות מיילדת, נהרגה בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב בכביש 89 סמוך לצפת, 13 ביולי 2023. עידית סגל, אתר רשמי
דנה בן שושן/אתר רשמי, עידית סגל

אמש אירעו כמה תאונות דרכים קשות. ברמלה, הולכת רגל בת 50 נפצעה קשה לאחר שנפגעה מאופנוע ברחוב יוסף קלויזנר ברמלה. גבר בן 50 נפצע גם הוא קשה, בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע ביהוד. בן 18 נפצע קשה כשנפגע מרכב סמוך לצומת אלונים. בשעות הבוקר, בן 18 נפצע בינוני-קשה ביישוב אזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully