וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכם לבצע חיסול? שני חברי ארגון הפשיעה דומרני נעצרו כשברשותם אקדח טעון

4.7.2023 / 9:10

החשודים, תושבי אשדוד, נעצרו ביציאה מדירת מסתור, אז ניסו להימלט מכוחות המשטרה והתבצע אחריהם מרדף. לפי החשד, אלו היו בדרכם לפגיעה באדם אחר, זאת על רקע סכסוך בין כנופיות בעיר

חשד לחיסול: מקורב לשלום דומרני נורה למוות באשקלון/מערכת וואלה!

שני חברי ארגון הפשיעה של שלום דומרני נעצרו הלילה (שלישי) ביציאה מדירת מסתור בעיר. במהלך המעצר ניסו לברוח מכוחות המשטרה והתבצע אחריהם מרדף, עד שנתפסו כשברשותם אקדח טעון וסכין.

לפי החשד, העצורים, תושבי אשדוד, היו בדרכם לפגוע באדם אחר, זאת על רקע סכסוך עברייני בין כנופיות בעיר. הבוקר הם הובאו לדיון בבית משפט השלום באשקלון, ומעצרם הוארך ביומיים.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
שני חברי ארגון הפשיעה נעצרו ככל הנראה בדרכם לבצע חיסול. תמונת ארכיון/דוברות משטרת ישראל

רק אתמול, מנכ"ל של חברת סחר בדלק נעצר, בין היתר עקב חשד בקשרים שלו עם הארגון של דומרני. המשטרה עצרה את בכיר החברה כמו גם חשודים נוספים, בחשד שניהלו מערך הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. זאת, באמצעות חברה באשקלון המספקת דלקים לחברות שונות, שמקושרת לראש ארגון הפשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

בחודישם האחרונים, מי שנחשב היעד מספר 1 של מחוז דרום ומרחב לכיש של המשטרה, ראש ארגון הפשע שלום דומרני, החל לערוך סולחות עם עבריינים בכירים שבעבר השתייכו לארגונים יריבים. מאז רצח בני שלמה, מנסה דומרני בשקט לארגן את השורות. שלמה, שהיה אויבו המר, השאיר "טריטוריות" שעליהן דומרני ואנשיו רוצים להשתלט.

על פי גורמים המעורים בפרטים, דומרני "מנקה את השטח" ומנסה לגבש חזית אחידה עם עבריינים שהיו מזוהים עם שלמה בעבר. חלק מאנשי שלמה הקימו כנופיות פשע ואחרים חברו לאחים לביא, כמו אייל נגר והסולחה הגדולה שעשה עם משפחת לביא. כעת מסתבר כי חלק מהעבריינים שזוהו עם ארגונו של שלמה ערכו סולחה עם דומרני, שמוגדר על ידי המשטרה ראש ארגון הפשע החזק בדרום.

במרחב לכיש, שנאבק בארגוני הפשיעה, ערים למתרחש על פני השטח ותחתיו, ועוקבים אחר השינויים של המפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully