אייל נגר, עמוס לביא, אופיר לביא, שלום דומרני. פוסטה, פלאש 90, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
אייל נגר, עמוס לביא, אופיר לביא, שלום דומרני/עיבוד תמונה, פוסטה, פלאש 90, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

העבריין הבכיר שחוסל ו"איחוד כוחות": מאחורי הקלעים של הסולחה בעולם הפשע

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 11:28

רבים הופתעו לראות את המחזה: מצד אחד - ראש ארגון הפשע עמוס לביא. מהצד השני - אייל נגר, מי שהיה יד ימינו של בני שלמה, שחוסל לפני 4 חודשים והיה היריב הגדול ביותר של לביא. השניים שילבו ידיים וצפויים לשנות את מפת הפשיעה. ומה יעשה דומרני שלא שותף למהלך?

מפת ארגוני הפשיעה בדרום ובשפלה משתנה בעקבות הסולחה בין אייל נגר שנחשב לשותפו הקרוב של ראש ארגון הפשע בני שלמה, שנרצח לפני ארבעה חודשים לבין יריביו הגדולים - משפחת לביא מרחובות.

מאז חיסולו של שלמה בתחנת הדלק באזור, נגר קיבל מסרים מהמשטרה, שלפיהם ישנו מידע שארגונים יריבים מנסים לחסלו, אך השבוע נפלה "הפצצה" בעולם הפשע המאורגן בישראל וסולחה נחתמה בין העבריינים - סולחה שמשנה את מפת הפשיעה.

בין משפחת לביא, שאותה מובילים האחים אופיר ועמוס לביא, לבין אייל נגר ישנה מלחמה שכללה חיסולים וניסיונות חיסול רבים. נגר נחשב לאויבם המר של משפחת לביא ובעבר הם הפנו אצבע מאשימה אל נגר בטענה שהוא אחראי להטמנת מטען החבלה בחתונתו של עמוס לביא. יש לציין שבשנים האחרונות יושב אחיו של עמוס, אופיר, בכלא, והוא צפוי להשתחרר בזמן הקרוב.

הסולחה שהתקיימה באולם אירועים ביהוד מוקדם יותר השבוע נרקמת כבר כמה שבועות בין העבריינים, אך ממש לא כולם בעולם הפשע מקבלים אותה. מי שנחשבים למקורבים של ראש ארגון הפשע שנרצח בני שלמה לא נכללים בסולחה המדוברת וחלקם כועסים מאוד על נגר. ברשתות החברתיות פורסומו סרטונים נגדו בעקבות כך.

הסולחה בין עמוס לביא לאייל נגר

בווידאו:עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה/רחובות ניוז
העבריינים אופיר ועמוס לביא. דייב בויימוביץ'
צילום מסך, עיבוד תמונה
האחים אופיר ועמוס לביא/עיבוד תמונה, דייב בויימוביץ' צילום מסך

האחים לביא היו בקואליציית הפשע עם ראשי ארגונים נוספים כמו שלום דומרני ומיכאל מור נגד בני שלמה ואייל נגר. בעולם התחתון עוקבים בדריכות אחרי דומרני, שלא היה שותף לסולחה בין לביא לנגר.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

"הבוס", כך מכונה דומרני, נכנס לכלא והספיק להשתחרר, שותפיו ממשפחת לביא העמיקו את שליטתם באזור לכיש, אך האירגונים נשארו בקואליציה נגד בני שלמה. כרגע מעריכים אנשים הבקיאים בפרטים כי משפחת לביא תתחזק עקב הסולחה ותנסה להשתלט על אזורי פשיעה שהיו בעבר תחת שליטת ארגונו של בני שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully