וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמצעי לחימה התפוצץ במהלך חתונה של עבריין בכיר; 6 נפצעו

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 10:32

צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועים, בהם צעירה כבת 20 במצב בינוני וחמישה פצועים במצב קל. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. תושב השרון שהשתתף באירוע: "הייתה המולה, אנשים נשכבו על הרצפה"

בווידאו: רימון הושלך בחתונה ברחובות, 6 בני אדם נפצעו/מערכת וואלה!

שישה בני אדם נפצעו הערב (חמישי) מאמצעי לחימה שהתפוצץ באולם אירועים ברחובות, במהלך חתונה של ראש ארגון פשע. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לצעירה בת 20 שנפצעה באורח בינוני וכן לחמישה פצועים נוספים באורח קל, ופינה אותם לבתי החולים קפלן בעיר ואסף הרופא. המשטרה פתחה בחקירה.

יוני עוזיהו, חובש ודובר מרחב שפלה באיחוד הצלה, הגיע למקום יחד עם הצוות שלו לאחר הדיווח על הישמע פיצוץ עז. "הענקנו להם סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הם פונו לבתי החולים", אמר.

תושב השרון שהשתתף באירוע אמר לוואלה! כי דקה אחרי שנכנס לאולם - נשמע פיצוץ חזק. "הייתה המולה, מלא אנשים נשכבו על הרצפה כי חשבו שלאחר הפיצוץ יהיה ירי - או שישליכו רימון". הוא הוסיף כי זה "אירוע לא פשוט - נגמר הכבוד גם בעולם התחתון".

חדר הכלה בחתונה ברחובות זה נזרק רימון. 6 בינואר 2021. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
חדר הכלה באולם האירועים ברחובות/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

התקרית ברחובות באה על רקע שורה של אירועים בעלי אופי פלילי שהתרחשו השבוע. האחרון בהם לפני יומיים בחולון, כשחוליית חיסול של ארגון פשיעה בחולון סוכלה זמן קצר לפני ביצוע התנקשות. שלושה חשודים, בן 23 מאור יהודה, בן 23 מדימונה ובן 22 מרמת גן, נעצרו לחקירה בחשד לקשירת קשר לביצוע רצח, נשיאת והחזקת נשק, שיבוש הליכי משפט והשמדת ראייה. עם סיום חקירתם, הועבר התיק בעניינם לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully