וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדחים, רכב גנוב ובגדי החלפה: חוליית חיסול חמושה נעצרה בחולון רגע לפני התנקשות

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 23:10

אזרחים בעיר שדיווחו על פעילות חשודה הזעיקו את המשטרה, שעצרה 3 צעירים חמושים באקדחים, ועל פי החשד הם היו רגעים ספורים לפני חיסול של חברי ארגון פשיעה יריב בעיר. זהותו של יעד החיסול לא נודעה, וברכבם התגלו גם פריטי לבוש להחלפה וכמה זוגות נעליים

סיכון ניסיון חיסול בחולון | רכב החוליה. דוברות משטרת ישראל
רכב החוליה בחולון/דוברות משטרת ישראל

חוליית חיסול של ארגון פשיעה בחולון זמן קצר לפני ביצוע התנקשות - כך הודיעה הערב (שני) המשטרה. שלושה חשודים, בן 23 מאור יהודה, בן 23 מדימונה ובן 22 מרמת גן, נעצרו לחקירה בחשד לקשירת קשר לביצוע רצח לפני כחודש, נשיאת והחזקת נשק, שיבוש הליכי משפט והשמדת ראייה. עם סיום חקירתם, הועבר התיק בעניינם לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי החשד, המשטרה הצליחה לעצור את החולייה העבריינית, שעה שהייתה בעיצומו של מהלך ביצוע התנקשות, במסגרת מאבקי ארגוני פשיעה. בתחקור שביצעו שוטרי הסיור של מרחב איילון מול החשודים, שישבו ברכב חשוד, הם התקשו להסביר את מעשיהם במקום, בעת שהם נושאים טלפונים "מבצעיים" ללא בעלות ובגדים להחלפה.

בנוסף, מול רכב החוליה מיקמו החשודים רכב נוסף גנוב, עם לוחיות מזויפות, ובתוכו קסדות וג'ריקן עם חומר דליק. בסריקות שערכו השוטרים התגלו בקרבת מקום שני אקדחים בשקית, עם מחסניות טעונות בכדורי 9 מ"מ. מממצאי החקירה עלה כי החולייה עמדה בקשר עם חברי כנופייה אחרים שביצעו תצפית על יעד החיסול שזהותו לא ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully