וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוח" של ארגוני הפשע - שחיסולו יטלטל את העולם התחתון בישראל

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 17:56

אחרי שבמשך עשור הצליח להינצל מניסיונות התנקשות רבים, ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה חוסל. במשך שנים שלמה היה האדם המקורב ביותר לעבריין שלום דומרני, עד שהפנה אליו את גבו וערק לטובת הקמת ארגון פשיעה עצמאי. מאז, קרבות הנקמה הבעירו את הדרום - וכעת הגיעו לשיאן

בווידאו: תיעוד חיסול בתחנת דלק באזור/אורי סלע, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אחרי שבמשך עשור הצליח להינצל מעשרות ניסיונות התנקשות, בני שלמה, שמכונה "המוח" של עולם הפשע, חוסל. במשך שנים שלמה היה יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

בשנת 2015 נרצח אחיו של שלמה, שלום, בפתח ביתו במושב תלמים, בין שדרות וקריית גת. אנשיו הפנו אצבע מאשימה לארגונים של דומרני ועמוס לביא. בעשור האחרון, כשדומרני מאחורי סוגר ובריח, בני שלמה הצליח לבסס יותר ויותר את ארגונו, התחזק בעולם התחתון וניסה לנקום ביריביו.

כשהשתחרר "הבוס" מהכלא, ידעו כולם שמלחמה חדשה בפתח. ארגונו של דומרני התחזק וחוליות החיסול שטפו את הדרום. המשטרה שעקבה אחרי כל צעד של שלמה הופתעו מחדות מחשבתו של שלמה וכינו אותו "קומפיוטר" - "מחשב".

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
"המוח" שחוסל. בני שלמה/ניב אהרונסון

לפני כמה חודשים נרצח מאבטחו של שלמה במושב חלץ, הסמוך לשדרות. לפני כן, בנו של דומרני, המכונה "נינה", ניצל מהתנקשות שעל פי חשד המשטרה מי שעמדה מאחוריה היא הכנופייה הקווקזית, בעלת בירתו של שלמה.

בשנה האחרונה שלמה ודומרני הוגלו מביתיהם. לפני כמה חודשים, הוצמד מטען חבלה בתוך רכב, סמוך למסעדה בדרום, שיועד לפי החשד לשלמה. רק לפני כחודש, פורסמה מודעת אבל על שמו של בני שלמה ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully