וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין בני שלמה על הכוונת: הברית בין ראשי ארגוני הפשע

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 16:59

שלום דומרני, מיכאל מור והאחים לביא שמו להם למטרה לפגוע בבני שלמה ואנשיו. מנגד, נמצאים שלמה, אייל נגר והכנופיה הקווקזית. בינתיים, אף אחד במשטרה לא הופתע מ"מודעות האבל" שפורסמו בסוף השבוע

בווידאו: תיעוד פעילות ארגוני הפשיעה של דומרני ובני שלמה בדרום/מערכת וואלה!

"מודעת האבל" שפורסמה ברשתות החברתיות בסוף השבוע על שמו של ראש ארגון הפשע בני שלמה, לא הפתיעה רבים במשטרה - כך נודע היום (שני) לוואלה. במשטרה כבר מזמן יודעים ששלושת ראשי הארגונים המתחרים של שלום דומרני, מיכאל מור והאחים לביא שמו להם למטרה לפגוע בשלמה ואנשיו. מנגד, בארגנו של שלמה ובני בריתו, אייל נגר והכנופיה הקווקזית, מנסים להשיב מלחמה.

בשבוע שעבר נעצרו שניים מהבכירים בארגונו של שלמה. על פי המודיעין של המשטרה, הם התכוונו לפגוע בבכירים בארגון מתחרה. במקביל, חקירת הנחת המטען במסעדה בדרום מעלה חשד כי אולי שלושת הארגונים ואנשיהם שיתפו פעולה כדי לפגוע בשלמה ובאנשיו שהתכוונו להגיע למסעדה.

בני שלמה. אין, צילום מסך
בני שלמה/צילום מסך, אין

בסוף השבוע האחרון פורסמה "מודעת אבל" על ראש ארגון הפשע בני שלמה ב"טיקטוק", על רקע מאבקי הכוח בין ארגוני הפשיעה בדרום. "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בני שלמה", נכתב במודעה. "ההלווייה תתקיים מחר בבית העלמין חלץ". במשטרה אמרו כי הם מכירים את המודעה וכי הם חוקרים את הנושא.

מלחמת ארגוני הפשע בדרום הגיעה לאחרונה לנקודת רתיחה. הקרבות בין ראשי הארגונים שלום דומרני, עמוס לביא ובני שלמה עלו מדרגה, וחוקרי המשטרה ושוטרי היס"מ סבורים כי כעת הם מתכננים לחסל אחד את השני ממש, ולא רק חיילים בארגון ומקורבים להם.

הסלמה זו הביאה לכך שהמשטרה הקימה צוותים מיוחדים שעוקבים, בודקים, מצליבים מידע ומסכלים פיגועים פליליים - אחד אחרי השני. בין היתר, מפעילה המשטרה סוכנים סמויים לשם כך. אחת הפעולות הבולטות ביותר של המשטרה היא הרחקתו של שלמה לחודש מהדרום, בעקבות מידע מודיעיני ופעילות של ימ"ר לכיש, שם הבינו כי המטרה הפכה להיות "הבוסים הגדולים".

עוד בוואלה!

"מודעת אבל" לבני שלמה: "ההלוויה תתקיים מחר"

לכתבה המלאה
שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

בשבועות האחרונים, מאז ניסיון חיסול בנו של דומרני, עסוקים עשרות שוטרים בהרגעת השטח ובעצירת המפגעים ואנשי ארגוני הפשע. רק בשבוע שעבר מטען רב עוצמה הונח בכניסה למסעדה מוכרת בדרום, על פי החשד על ידי ארגוני פשע. השוטרים שקיבלו מידע על כך מנעו פגיעה קשה באזרחים ששהו במסעדה. בהמשך, רכבו הממוגן של דומרני הוחרם במסגרת החקירה.

"אנחנו מזהים עליית מדרגה בניסיונות הפגיעה ההדדיים בראשי הארגונים או בבכירים המקורבים אליהם, שכמעט כולם באופן מוחלט סוכלו על ידינו", אמר לוואלה גורם בכיר במרחב לכיש.

בינתיים, במשטרה מזהים כי ללביא ולדומרני יש אינטרס משותף שעשוי לגבור על המתיחות ביניהם - החלשת בני שלמה. השניים עבדו בעבר בשיתוף פעולה, אך מאז כניסתו לכלא של דומרני נוצר מתח בין הארגונים. כעת, האינטרס המשותף עשוי לשנות את התמונה.

"המשטרה בוחרת להדליף פרסומים חסרי בסיס עובדתי"

תגובת עו"ד שני מורן בשם משפחת לביא: "לאחרונה נראה כי משטרת ישראל דואגת לפרסומים שונים חסרי כל בסיס עובדתי, והכל מתוך אינטרס שאינו ברור. הגיעה העת לחדול מלאזכרם תחת כל כתבה בעניין המתרחש בדרום, ובוודאי שאין כל מקום לקשור את שמם בעניינים שלא קשורים בשום דרך ואופן אליהם. קואליציות ואופוזציות יש בכנסת ישראל, ומושגים אלו טוב שישארו בתחום הפוליטיקה ופחות בעניינם של משפחת לביא".

"לא בכדי, חרף פרסומים תכופים בנדון, איש ממשפחת לביא לא נחקר בקשר לאי אלו מהמעשיות אותן בוחרת המשטרה להדליף לציבור, ופרסום שמם לצד כתבות המחשידות אותם הלכה למעשה בביצוע עבירות ללא כל בסיס ראייתי, על סמך ספקולציות מופרכות פעם אחר פעם, מהווה התנהלות מיותרת אשר לא מובילה לדבר. באם למשטרה יש ראיות- הדרך לבררן הינה בחדר החקירות. אחרת, פרסום מידעים מופרכים דרך כתבות על בסיס כמעט שבועי רק מלמד אודות ניסיונות לא מוצלחים לקשור את משפחת לביא בכל דרך לעניינים לא רלוונטיים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully