וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה מעריכים: דומרני מתכנן לנקום ביריביו שניסו לחסל את בנו

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 11:29

מאז ניסיון חיסול בנו של דומרני במרץ, זוהו מספר ניסיונות התנקשות של ארגונו בארגונים היריבים. רק בשבוע שעבר נעצרו חמישה חברי חוליה הקשורים לדומרני, שניסו לפי החשד לפגוע בבכיר בארגון המתחרה של בני שלמה. "לא ניתן שיפגעו בחפים מפשע"

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

מאז ניסיון חיסול בנו של שלום דומרני, ניסים "נינה", שנפצע קשה מירי באשקלון לפני כחודשיים, במשטרה עוקבים בדריכות אחר חברי ארגנו של האב. לפי מידע מודעיני שהגיע לידיה לאחרונה, הארגון של דומרני מנסה לבצע חיסולי נקמה, כשרק ביום שישי שעבר נעצרה לפי החשד חוליית חיסול מטעם הארגון, שהייתה בדרכה לפגוע בבכיר בארגון הפשע היריב של בני שלמה.

"היו מספר אירועים בתקופה האחרונה שניסו לפגוע באנשיו של דומרני וחלקם סוכלו על ידנו", סיפר בכיר במשטרה. "לאחרונה אנחנו מזהים ניסיונות נקמה והתארגנות של חברי ארגונו של של דומרני, שמנסים לבצע חיסולים בארגוני הפשע שמסוכסכים עימם".

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
ינסה לבצע חיסולי נקמה בארגוני הפשע היריבים. דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

על החולייה שנעצרה בשבוע שעבר סיפר כי היתה "מורכבת מחמישה תושבי הדרום שמוכרים לנו, ובעבר ריצו עונשי מאסר על עבירות אלימות חמורות. גם הפעם, לאחר תכנון קפדני שכלל התחמשות בנשק ובהצטיידות ברכב גנוב עצרנו אותם רגע לפני שניסו לחסל בכיר בארגנו של בני שלמה".

"לא ניתן שיפגעו חפים מפשע בכל מלחמות ארגוני הפשיעה", המשיך הבכיר. "עדיין אנחנו רואים שיש התארגנויות לחיסולים בין הארגונים היריבים ואנחנו מצלחים לשבש אותן", אמר. במשטרה סבורים כי דומרני וארגונו ינסו לפגע במי שהם חושדים שהיה מעורב בניסיון החיסול של בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully