וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות רב וספרי תורה: ארגוני הפשע בדרום קיימו אירוע סולחה

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 20:27

האירוע התרחש באולם אירועים ביהוד במסגרת מאמציהם של ארגוני הפשע של עמוס לביא ואייל נגר, להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה. על פי גורמים המעורים בפרטים, הסולחה המתגבשת עשויה לשנות לחלוטין את מפת ארגוני הפשיעה באזור הדרום

בווידאו:עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה/רחובות ניוז

ראש ארגון הפשע מרחובות עמוס לביא והעבריין אייל נגר נפגשו היום (שני) באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה, בנוכחות רב וספרי תורה, במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה בשנה שעברה. על פי גורמים המעורים בפרטים, הסולחה המתגבשת עשויה לשנות לחלוטין את מפת ארגוני הפשיעה באזור חבל לכיש.

נגר, שלו יריבות ארוכת שנים עם האחים אופיר ועמוס לביא, שכללה חיסולים ונסיונות חיסול הדדיים, הוזהר על ידי המשטרה על כוונות לפגוע בו כמה פעמים מאז חוסל מנהיג הארגון בני שלמה באוקטובר האחרון. אלא שחברי ארגונו של שלמה טוענים כי הם לא שותפים לסולחה הנרקמת. גם ראש ארגון הפשע היריב שלום דומרני אינו מעורב בסולחה.

בימ"ר לכיש עוקבים אחר ההתפתחויות בין ארגוני הפשיעה, ומדגישים כי לא ירפו מהמאבק במלחמה בארגונים, למרות הסולחה.

עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה. רחובות ניוז, אתר רשמי
אירוע הסולחה ביהוד, היום/אתר רשמי, רחובות ניוז
עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה. רחובות ניוז, אתר רשמי
אירוע הסולחה ביהוד, היום/אתר רשמי, רחובות ניוז

לפני כשבועיים נעצר נגר על ידי שוטרי ימ"ר לכיש בחשד כי יחד עם חשודים נוספים הניח מטען חבלה בבניין דירות באשדוד כאקט נקמה לאירוע שהתרחש חודש לפני כן כשהוצת רכבו על ידי אדם, שלפי החשד משתייך לארגונו של דומרני.

אחד מכיווני החקירה שחשפו בימ"ר לכיש היה שהצתת הרכב בוצעה רק כדי להוציא את נגר ממקומו ואז לנסות לפגוע בו, כלומר ההצתה הייתה לפתות את נגר לצאת למחבואו ואז לחסל גם אותו.

העבריינים אופיר ועמוס לביא. דייב בויימוביץ'
צילום מסך, עיבוד תמונה
היריבים המרים. האחים אופיר ועמוס לביא/עיבוד תמונה, דייב בויימוביץ' צילום מסך
אייל נגר. אתר "פוסטה", אתר רשמי
הוזהר מפני ניסיונות לפגוע בו. נגר/אתר רשמי, אתר "פוסטה"

בין נגר "היורש" של בני שלמה, לבין אנשי דומרני-לביא-מור ישנה יריבות ארוכת שנים. יריביו מפנים אצבע מאשימה כלפי נגר כאחראי להטמנת מטען החבלה בחתונתו של העבריין עמוס לביא ברחובות לפני שנה. בעולם הפשע, נגר הפך לדמות המאוימת ביותר באזור הדרום ובמלחמה בין ארגוני הפשיעה. גם במשטרה ובימ"ר לכיש מודעים לכך שנגר נמצא על הכוונת של הקואליציה.

במשך שנים ארוכות נחשב נגר לאיש הכספים והביצוע של הארגון של בני שלמה. במשטרה מעריכים כי ארגוני הפשע היריבים מנסים להשתלט על האזורים, שבהם שלט שלמה עד שנרצח בתחנת הדלק סמוך לאזור לפני כשלושה חודשים. לאחרונה גם נעצר חשוד המזוהה עם ארגונו של שלום דומרני בגין איומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully