וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר לשעבר בארגון הפשע של בני שלמה חשוד בהנחת מטען כנקמה ביריבים

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 10:46

החשוד, תושב אשדוד בן 36, חשוד שניסה לנקום בארגוני פשיעה מתחרים על ידי הנחת מטען בבניין מגורים בעיר. כתוצאה מהפיצוץ, נגרם נזק למדרגות ולדלתות. בהמשך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

בכיר לשעבר בארגון הפשע של בני שלמה, תושב אשדוד בן 36, נעצר היום (שני) בחשד להנחת מטען בבניין בעיר לפני כשבוע, כנקמה על שריפת רכב על ידי אדם המזוהה עם ארגוני פשע מתחרים. כתוצאה מהפיצוץ, נגרם נזק למדרגות ולדלתות בבניין.

החשוד נלקח לחקירה ובין היתר הוא חשוד בקשירת קשר לפשע. בהמשך היום הוא יובא בפני בית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו. זאת, לאחר שאתמול הוגש כתב אישום נגד מצית הרכב, לאחר חקירה של ימ"ר לכיש.

בני שלמה, "המוח" של עולם הפשע, חוסל בתחילת חודש אוקטובר בתחנת דלק בדרך השבעה בסמוך לאזור, אחרי כעשר שנים שבהן הצליח להתחמק מעשרות ניסיונות התנקשות. במשך שנים שלמה היה יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

כשהשתחרר דומרני מהכלא השנה, ידעו כולם שמלחמה חדשה בפתח. ארגונו של דומרני התחזק וחוליות החיסול שטפו את הדרום. המשטרה שעקבה אחרי כל צעד של שלמה הופתעו מחדות מחשבתו של שלמה וכינו אותו "קומפיוטר" - "מחשב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully