וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לצד זה בספר המחזור: כיתה אחת - שני נרצחים בשנה

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 16:38

רפי בן שלום וששון מלכה למדו יחד בבית הספר "אריאל" שבטירת כרמל. הראשון, אותו תיארו בספר המחזור כילד מהיר במיוחד, הפך לעבריין לאחר שהצטרף לדודו מיכאל מור, ונרצח השבוע. השני, עליו כתבו "החזק מכל הבנים", נרצח בנסיבות שונות לחלוטין באילת. "גדלו ממש פה"

שני אירועי ירי בצפון בתוך שעה: חשד לניסיון חיסול קרוב משפחה של עבריין בכיר/דוברות משטרת ישראל

רפי בן שלום בן ה-37, שנרצח שלשום (ראשון), מוכר בתור עבריין ובעיקר בתור אחיינו של ראש ארגון הפשיעה מיכאל מור. אלא שברחוב אצ"ל בטירת כרמל, בבלוק בו הוא התגורר, הוא מוכר כבן השכונה, מי שגדל והתחנך בעיר לפני שהצטרף לדוד המפורסם בנהריה ואף ניסה לחסל עבורו את יריביו.

כשמדברים על ילדותו של בן שלום בטירת כרמל מזכירים גם את חברו לכיתה, ששון "ששי" מלכה, אף הוא בן 37 במותו, שנרצח לפני כחצי שנה ברצח מתוקשר אחר באילת. השניים למדו באותה כיתה בבית הספר "אריאל" הממלכתי-דתי בעיר. הם אף מופיעים זה לצד זה בספר המחזור.

על בן שלום כתבו בספר המחזור, "את כולם משיג בריצתו המהירה"; את ששון תיארו, "החזק מכל הבנים, וגם בין הגדולים - אינך מהחלשים". שני תלמידי אותו מחזור, שניהם נרצחו בנסיבות שונות, בתוך חצי שנה. "הם גדלו ממש פה", זוכר את השניים אחד מוותיקי השכונה בה אירע אמש החיסול, ומציין כי אף הסבתות של שניהם גרו בשכונה.

רפי בן שלום
ששון ״ששי״ מלכה
ילידי טירת הכרמל שהופיעו יחד בספר המחזור ונרצחו בהפרש של חצי שנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
למדו באותה כיתה. רפי בן שלום וששון מלכה/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל, פנה אמש לתושבים והבטיח לשמור על הבטחון ברחובות. "עקבתי מקרוב הערב אחר האירוע החשוד כחיסול על רקע פלילי שהתרחש בעיר. טירת כרמל תמשיך להיות עיר בטוחה, למרות ניסיונות של גורמים פליליים לערער את תחושת הביטחון בערים שונות בארץ, כפי שאירע גם הערב".

טל הדגיש, כי הוא "סמוך ובטוח שהמשטרה תמצה את החקירה ותגיע למבצעי הפשע החמור, שעלול היה לגבות את חייהם של עוברי אורח חפים מפשע". לדבריו, "שיתוף הפעולה ויחסי העבודה שלנו עם משטרת ישראל, הם שימנעו הישנותם של אירועים מסוג זה בטירת כרמל בעתיד".

אמש, רפי בן שלום נורה למוות ברחוב אצ"ל בטירת כרמל. בבית החולים רמב"ם נקבע מותו. בן שלום הורשע בעבר בשני ניסיונות רצח של דמויות המזוהות עם שמוליק הרוש, יריבו המר של מיכאל מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully