וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי טלוויזיה ופתאום נשמע פיצוץ": בת ה-85 מחיפה שנורתה בביתה משחזרת

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 13:44

הקשישה, לורט לוי, שנפגעה אתמול מירי שביצע אלמוני ממרפסת דירתה בחיפה, שחזרה בפני וואלה את האירוע: "היו ילדים קטנים בבית, פחדתי עליהם וצעקתי הצילו". בתה: "המצב קטסטרופה. נהיה פה גרוע מאוד, בעבר העבריינים לפחות נתנו כבוד"

בווידאו: אלימות ללא גבולות- לורט בת 84 נפצעה מרסיסי ירי אל ביתה/יואב איתיאל

אישה בת 85 נפצעה אתמול (ראשון) באורח בינוני מירי ברחוב ברוך כהן בחיפה. הקשישה, ששהתה בביתה בזמן שכדורים חדרו את חלונותיה, שיחזרה את המקרה שמסמל עליית מדרגה נוספת בגל האלימות ברחבי הארץ.

"הייתי בבית לבד, הבת שלי לא הייתה בבית, ישבתי על הכיסא וראיתי טלוויזיה ופתאום שמעתי פיצוץ והתחלתי לצעוק", סיפרה לורט לוי. "היו בבית ילדים קטנים, פחדתי עליהם צעקתי הצילו, לא היה אף אחד כולם ברחו לבחוץ, יש לי חורים בגב, המזל שלי שלא חדרו", הוסיפה.

מיד לאחר המקרה, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפציעות חודרות. המשטרה הוזעקה אף היא למקום וחקירה נפתחה.

לורט לוי, קשישה שנפצעה מרסיסי ירי בביתה בחיפה, בי"ח רמב"ם, 28 בנובמבר 2022. יואב איתיאל
נפגעה בגבה. לורט תושבת חיפה שנורתה בבית החולים/יואב איתיאל
זירת אירוע ירי בחיפה שבו נפגעה קשישה בת 85, 27 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בחיפה, אתמול/דוברות משטרת ישראל

"היא הייתה כאובה וסבלה מפציעות חודרות", אמרו חובשים בכירים במד"א חי טקאטש וישי לוי, שהגיעו למקום וסיפרו כי מצאו את האישה כשהיא בהכרה ומבוהלת. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה לביה"ח כשמצבה בינוני ויציב".

לורט לוי, קשישה שנפצעה מרסיסי ירי בביתה בחיפה, בי"ח רמב"ם, 28 בנובמבר 2022. יואב איתיאל
לורט בבית החולים, היום/יואב איתיאל

ככל הידוע הגיעה אלמוני אל מרפסת הדירה הערפית וירה 4-5 כדורים מהם נפגעה הקשישה המתגוררת בדירת בתה. המשפחה סבורה כי הכדורים נועדו לחבר של הנכדה שכלל לא היה בבית.

"המצב קטסטרופה. נהיה פה גרוע מאד. בשכונה היו פה עבריינים גם בעבר אבל נתנו כבוד", סיפרה בתה, "היום לכל ילד יש אקדח ולא סופרים אף אחד. אני בעצמי מפחדת לעלות הביתה לבד כשאני מגיעה מאוחר. אז איפה המשטרה? איפה המודיעין שלהם? צריך לזעוק את זה. אמא שלי אשה חולנית, עכשיו היא בטראומה. זה הדבר האחרון שהיתה צריכה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully