וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: אחיינו של מיכאל מור נורה למוות בטירת כרמל

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 22:31

צוות מד"א שהוזעק לזירה העניק לקרוב משפחתו של העבריין, רפי בן שלום, טיפול רפואי ראשוני. הוא פונה לבית חולים רמב"ם בחיפה תוך פעולות החייאה - אך שם בהמשך נקבע מותו. המשטרה פתחה בסריקות. חקירה נפתחה

שני אירועי ירי בצפון בתוך שעה: חשד לניסיון חיסול קרוב משפחה של עבריין בכיר/דוברות משטרת ישראל

אחיינו של העבריין מיכאל מור, רפי בן שלום, נורה למוות הערב (ראשון) ברחוב אצ"ל בטירת כרמל. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו מחוסר הכרה והעניק לו טיפול רפואי ראשוני. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה תוך פעולות החייאה - אך שם בהמשך נקבע מותו. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בסריקות. חקירה נפתחה.

בן שלום הורשע בעבר בשני ניסיונות רצח של דמויות המזוהות עם שמוליק הרוש, יריבו המר של מיכאל מור. לפני כשנה אירע ניסיון חיסול של אחיין נוסף של מור בנהריה. הוא פונה לבית החולים כשהוא במצב קשה.

פאראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום שהגיע למקום סיפר כי ראה המולה. "ראינו בחצר בניין גבר בן 37 עם פציעות חודרות, שוכב כשהוא מחוסר הכרה", אמר. "אנשים במקום התחילו לבצע בו פעולות החייאה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותך תוך כדי פעולות החייאה שמצבו אנוש".

רפי בן שלום, הורשע בעבר בשני ניסיונות רצח של דמויות המזוהות עם שמוליק הרוש, יריבו המר של מיכאל מור.. ללא, אתר רשמי
רפי בן שלום/אתר רשמי, ללא

במקביל, קשישה בת 85 נפצעה בינוני מירי ברחוב ברוך כהן בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפציעות חודרות. המשטרה הוזעקה אף היא למקום וחקירה נפתחה.

חובשים בכירים במד"א חי טקאטש וישי לוי, שהגיעו למקום סיפרו כי מצאו את האישה כשהיא בהכרה ומבוהלת. "היא הייתה כאובה וסבלה מפציעות חודרות", אמרו. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה לביה"ח כשמצבה בינוני ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully