וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול בנהריה: 2 פצועים קשה בפיצוץ רכב בעיר

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 20:29

שני הפצועים, בהם קרוב משפחה של עבריין בכיר שניצל מניסיון חיסול לפני שנה וחצי, פונו לחדר הניתוח בבית החולים בעיר במצב קשה. עדי ראייה סיפרו: "שמענו בומבה כאילו נפלה קטיושה". החשש במשטרה: הצתת יריבויות בעולם התחתון

תיעוד פיצוץ הרכב בנהריה, בו נפצעו קשה שני בני אדם/.

שני בני אדם נפצעו הערב (חמישי) באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב המייסדים בנהריה. השניים, גבר בן 32 וצעיר בן 19, פונו במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בעיר והובהלו לחדר הניתוח, כשהם סובלים מפציעות קשות בגפיים.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, במסגרתה היא מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה. בתום הערכת מצב הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז חוף, כאשר כיוון החקירה המרכזי כרגע הוא שמדובר בניסיון חיסול. "אני רואה את האירוע הזה בחומרה", אמר מפקד מרחב אשר, תת ניצב שאול צמח, כשהגיע לזירת האירוע. "יכלו להיות כאן לא מעט נפגעים, כנראה שהשעה הצילה לא מעט אנשים שמשתמשים פה בכביש בשעה הזו".

אחד הפצועים הוא אחיין של עבריין בכיר בעולם התחתון, שלפני שנה וחצי נעשה ניסיון קודם לחסלו במועדון סנוקר בעיר. לפני שלוש שנים ירו בו ברגל בעת שבילה בפאב במרכז נהריה. העבריין הבכיר עצור עד תום ההליכים במשפט שמתנהל בעניין אחר. אחיו, אביו של הפצוע, נרצח בחיסול בנהריה לפני שנים. שני הגברים יצאו אמש בסביבות השעה עשר מחניון בניין סמוך, בו מתגורר חברו של קרוב המשפחה של העבריין הבכיר, ברכב יונדאי השייך לאביו של החבר.

שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בנהריה. 21 באוקטובר 2021. אנשי הדממה בפייסבוק, אתר רשמי
זירת הפיצוץ, הלילה/אתר רשמי, אנשי הדממה בפייסבוק

מדובר באיזור מרכזי אך שקט, לא הרחק מהיכל התרבות העירוני ותחנת מד"א. הם הספיקו לנסוע רק מרחק קצר. מעט לאחר מכן, החריד הפיצוץ העז את השכונה ונשמע היטב ברחבי העיר. הנהג איבד שליטה והרכב המשיך בנסיעה עוד עשרות מטרים, עד שנעצר. למשטרה לא היה מודיעין שאירוע כזה צפוי להתרחש. בתחנה מתכננים לפקוח עין על מנת למנוע הצתת יריבויות ישנות וחדשות בעולם התחתון.

בתיעוד של האירוע נראים צוותי מד"א וכבאיות בצומת בעיר, שם נעצרה התנועה ואנשים נראים צופים במתרחש. "שמענו בומבה כאילו נפלה קטיושה", סיפר תושב נהריה בן 72, ששהה בזמן הפיצוץ בתחנת הרכבת, "מלא סירנות מסביב. אמבולנסים וניידות מכל הכיוונים", אמר.

"זה היה פיצוץ יותר ממה שהיינו חוטפים מלבנון", תיאר אחד השכנים. "הייתי הראשון להגיע. אחד היה מחוץ לאוטו יושב פצוע קשה ברגליים. שני הטלפונים שלהם היו זרוקים בחוץ".

"היה לי מזל גדול", סיפר נהג שחלף במקום באקראי בזמן האירוע ואחר כך שב לזירה, "נסעתי לפניו ושמעתי את הפיצוץ, חשבתי בהתחלה שיש לי פנצ'ר אבל אז ראיתי את האש במראה האחורית. ממש ליד יש בניין מגורים. שלא תגיד שזה איזה מקום נידח. אנשים עוברים שם".

עוד בוואלה!

חשד לחיסול בחיפה: מת מפצעיו בן 39 שנורה בעיר

לכתבה המלאה
2 פצועים קשה בפיצוץ רכב בנהריה, 22 באוקטובר 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
זירת הפיצוץ, הלילה/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

פראמדיקית מד"א אליענה אגסי וחובש רפואת חירום במד"א דור וקנין סיפרו ששהו בתחנת מד"א כששמעו את הפיצוץ החזק, כמאתיים מטרים מהם. "במקום הייתה המולה רבה ועשרות אנשים היו בזירה", סיפרו. "הרכב היה על המדרכה כשאחד מהפצועים שכב בסמוך לחלקו השמאלי כשהוא בהכרה, ובתוך הרכב נלכד פצוע נוסף כשהוא מחוסר הכרה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים ועצירת דימומים, הכנסנו אותם במהירות לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם קשה ולא יציב".

שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בנהריה. 21 באוקטובר 2021. אנשי הדממה בפייסבוק, אתר רשמי
זירת הפיצוץ, הלילה/אתר רשמי, אנשי הדממה בפייסבוק
2 פצועים קשה בפיצוץ רכב בנהריה, 22 באוקטובר 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
זירת הפיצוץ, הלילה/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

נאור כהן חובש איחוד הצלה מסר כי "תוך כדי נסיעה שמעתי פיצוץ מרכב שהתנגש במעקה בטיחות. עצרתי מיידית לסייע וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום ניידות טיפול נמרץ וכוחות כיבוי ומשטרה. לאחר הסיוע הראשוני פונו מהזירה שני נפגעים במצב אנוש וקשה למרכז הרפואי לגליל כשהם סובלים מפציעות קשות בגפיים".

לפי תושבים הפיצוץ ארע ברכב נוסע בצומת כביש 4 ורחוב המייסדים, אחד הרחובות הארוכים של נהריה, המוביל מהכביש הבינעירוני אל הים. "זה היה פיצוץ גדול מאד", סיפר תושב העיר, "ישבנו בפאב בשדרות הגעתון, שם יש הרבה רעש, ושמענו את זה". עוד סיפר כי לאחר מכן ראו את הניידות והאמבולנסים, "הרבה אנשים בחוץ הסתקרנו".

בעקבות האירוע, כביש 4, כביש בין-עירוני החוצה את נהריה מדרום לצפון ובחלפו בנהריה נקרא דרך העצמאות, נסגר לתנועה לשעות ארוכות כדי לאפשר לשוטרים לעבוד בזירת הפיצוץ. נהגים הופנו לדרכים עוקפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully