וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור, קרני לייזר או חייזרים: מי באמת אשם בשריפות הענק בקנדה?

בעוד שמיליונים מתמודדים עם העשן המזיק מהשריפות חסרות התקדים שמשתוללות מצפון לארה"ב, יש המתעקשים שהאסון האקלימי הוא פעולה מתוכננת. עכשיו רק נשאלת השאלה - מי הצית את האש ואיך זה קשור לקורונה?

מבט אוירי על שריפת היער בקולומביה הבריטית, קנדה/רויטרס

החוף המזרחי של אמריקה נבלע בעשן מפחיד וכבד בימים האחרונים, כאשר מאות שריפות יער ממשיכות לבעור ללא שליטה בקנדה. התמונות מניו יורק ועד וושינגטון די.סי. היו אפוקליפטיות כשערי הענק הפכו לערי רפאים בשל זיהום האוויר החריג - החמור ביותר בעשורים האחרונים.

למרות שאין סיבה רשמית למה שהחל את למעלה מ-400 השריפות המשתוללות על פני שישה מחוזות קנדיים, מטאורולוגים מאמינים שהגורם העיקרי היו ברקים בשילוב עם "חורף יבש בצורה יוצאת דופן" אבל לא פוסלים אפשרות שחלק קטן מהשריפות פרצו כתוצאה מהצתות מעשה ידי אדם - בין אם מכוונות ובין אם לא. אבל האם אתם באמת הולכים לסמוך על מטאורולוגים ו"מומחי אקלים" כשיש לנו את מומחי האינטרנט ואת תיאוריות הקונספירציה שלהם ל"סיבות האמיתיות" לפרוץ השריפות?

התחזית האחרונה של אגודת המטאורולוגיה העולמית לטמפרטורות גלובליות צופה שהעולם צפוי להתחמם ב-1.8 מעלות צלזיוס בשנים הקרובות - אבל יש קבוצה גדולה של מכחישי שינויי אקלים מעשה ידי אדם, ודבר קטן כמו שריפות המוניות לא יעצור אותם. בכירים בימין הקנדי טוענים שהשריפות הן עבודתם של פושעים, טרוריסטים ומציתים, ושממשלות קנדה וארה"ב פשוט "מאשימות את השריפות ב'שינויי האקלים' וב'משבר האקלים'", כפי שכתב בעל טור בטורונטו סאן ביום רביעי. אחרים, כמו שחקן NHL לשעבר שהפך למפיץ תיאוריות קונספירציה תיאו פלרי, לקחו את הרעיון הזה צעד קדימה - בטענה שהפרוגרסיביים הופכים את השריפות לכלי נשק כדי לכפות "סגרי אקלים" על ההמונים. פוליטיקאי ימני בכיר אף כינה את השריפות "אקט טרור של פעילי אקלים".

או שאנשי לטאה הציתו אותן?

פעולה מכוונת כחלק מאג'נדה גלובלית

תיאוריית קונספירציה אחת שזכתה להדהוד רב ברשתות החברתיות היא שהשריפות היו פעולה מכוונת של אקו-טרוריסטים כחלק מאג'נדה אקלימית עולמית. תומכי התיאוריה מאמינים שהאליטות העולמיות רוצות להשתמש בתנאים הללו כדי לשלול זכויות ולקחת כוח נוסף מהאדם הפרטי. הם מצטטים "עובדות" כמו שהאו"ם מפרסם יותר "דוחות היסטרים על שינויי אקלים כדי לתמוך בסדר היום שלהם". זה לא עוזר שבשנה שעברה, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן חתם על צו מיוחד שמעט מאוד פורסם עליו בנוגע לשריפות יער, שמאפשר לסוכנויות הפדרליות לקבל יותר כוח במסווה של מלחמה בשינויי האקלים.

בטיקטוק, סרטון שנצפה כבר עשרות אלפי פעמים, טוען שהשריפות בנובה סקוטיה הוצתו "בכוונה לדחוף את האג'נדה של שינויי האקלים". מאמר אחד העלה את הטענה (שלא מבוססת על עובדות) שמכיוון ש-90 אחוז מהשריפות שפרצו באלברטה "ככל הנראה נגרמו על ידי אדם" - ישנה אפשרות שמאחוריהן עומדים "טרוריסטים אקולוגיים". כשהשריפות התפשטו בקוויבק, חלק מהמקומיים שאלו כיצד זה הגיוני שכל השריפות התחילו באותו היום, כשסרטון פייסבוק אחד עם יותר ממיליון צפיות האשים את פרוץ הלהבות ב"פיגוע טרור של פעילי אקלים".

"שריפות יער הן הקורונה החדשה"

על פי מגזין רולינג סטון - יש רבים שמאמינים שה"גלובליסטים התחילו בכוונה את השריפות כחלק מאג'נדה חדשה דמוית קורונה כדי לשלוט בהמונים. מושלת ניו יורק, קתי הוצ'ול, המליצה לאנשים להישאר בבית ואם הם יוצאים החוצה - מומלץ ללבוש מסכה ןעבור רבים זהו פלאשבק מפחיד - הם בעצם מאמינים שאנחנו עוברים מימי סגרי הקורונה לסגר אקלים כחלק ממה שהם מכנים "סדר היום של האיפוס הגדול של הפורום הכלכלי העולמי" - שמטרתו לייצר סדר עולמי חדש.

אנטיפה

הדמון ששמו עולה בכל פעם שמשהו משתבש בארצות הברית. אנטיפה היא רשת בינלאומית של ארגונים ותנועות פוליטיות של פעילי שמאל ושמאל רדיקלי אנטי-סמכותנים, ששמו לעצמם מטרה להיאבק בפשיזם בכל צורותיו. בשנים האחרונות, פעילי אנטיפה הואשמו בהצתת שריפות ביער באורגון, וושינגטון וקליפורניה. עם זאת, מעולם לא נמצא כל קשר בין השריפות לפעולות אנטיפה אבל זה לא מנע מהמאמינים להאשים אותם בהצתת השריפות האלה.

קרני לייזר

כן, גם אנחנו הגבנו כמוכם כשראינו שיש אנשים שמאשימים את קרני הלייזר בגרימת השריפות בקנדה.

אבל אז קראנו שכתב של outkick ערך מחקר וגילה שמשרד החקלאות האמריקני למעשה הודה באתר האינטרנט שלהם שהם משתמשים כרגע ב"התקני הצתה בלייזר" ל"ניהול אש וקרקע". נכון לכרגע אלומת הלייזר הקטנה הזו פועלת בטווח של 1,500 מטרים בלבד ויכולה מקסימום לחרוך כמה עצים.

כמובן שסרטון טיקטוק שמציג לכאורה משהו דומה הפך כעת לוויראלי. הטענה ההגיונית שמה שרואים בסרטון זה רק מסוק שמבעיר אש בצורה מבוקרת כדי לעצור את התפשטות השריפה, אבל בואו לא ניתן לעובדות להפריע לנו.

תיאוריית קרן הלייזר רק מקבלת יותר דלק למדורה כעת, כאשר אנשים מעלים פוסט שנמחק מאז שכתבה חברת הקונגרס מייג'ורי טיילור גרין שטענה ב-2018 כי תושבי קליפורניה ראו "לייזר" או "אלומות אור כחולות" שגרמו לאש, שלטענתה הייתה חלק מתוכנית רחבה יותר של ה"רוטשילדים" להשיג יותר שליטה.

@sexysinglemama2 Had to cover this over here what do you guys think about all this? I'm sire snopes will say that helicopter is footage from when they were trying to burn down a forest.. #canadafires #canadaforestfires #stayinside #conspiracymind #mediaisthevirus #airquality #canadatoktok???? #screammovie ♬ Spooky, quiet, scary atmosphere piano songs - Skittlegirl Sound

חייזרים או חסימת השמש ע"י האליטות?

האם אי פעם משהו יכול לקרות בעולם לא בגלל חייזרים? החוצנים מעוררים סערה לא קטנה לאחרונה עם פרסומים רשמיים של NASA, אז למה שהם לא ירצו גם להרוס כמה עצים בזמן שהם עושים את זה?

הייתה גם תיאוריה אחת שהאליטות בחנו להבעיר שריפות כאופציה "לחסום את השמש", כדי לפגוע ביבולים ובאספקת המזון. זאת לאחר שמוקדם יותר השנה דווח על הצעה חדשה של מדענים שונים שששקלו "לשנות את קרינת השמש", או בעצם לחסום חלק מקרני השמש כדי להילחם בשינויי האקלים.

וכמובן - הסימספונים חזו את זה

בטח, זה אולי נשמע לכם אבסורד לחסום את השמש - אבל מר ברנס עשה את זה בעונה 6 של משפחת סימפסון, ואנחנו יודעים עד כמה מדוייק הרקורד שלהם בחיזוי אירועים עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully