וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלו בן ה-15 נרצח, אחיות הנער טוענות שהחשודים ביימו תאונת דרכים: "ידענו מהרגע הראשון"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 22:07

אחיותיו של שלו אפללו גורסות כי "תאונת הדרכים" בה אחיהן מת לפני כשמונה חודשים בוימה - על מנת להסתיר רצח מתוכנן מראש. "אחד החשודים רב מכות עם אחותו התאומה ואיים שהוא ירצח את שלו", שחזרו, "למחרת הוא דחף את שלו לכביש - והוא נדרס למוות"

הולכת רגל נהרגה מפגיעת רכב סמוך למעלות. 20 במאי 2023/תיעוד מבצעי מד"א

טליה אפללו, אחותו התאומה של שלו אפללו, בן ה-15 שנהרג בתל אביב לפני כשמונה חודשים, וכעת נחשד כי נרצח, ולא נפגע בתאונת דרכים כפי שהיה סבור תחילה, מספרת כי ידעה מההתחלה שנרצח. "מההתחלה ידעתי שדחפו אותו לכביש בכוונה, העידה. "יום לפני התאונה, רבתי עם הנער שדחף אותו. כשסיימנו לריב הוא אמר לי: 'את תראי, אני ארצח את אחיך'", סיפרה.

אחותו הגדולה של שלו, עדן, סיפרה כי לאחר שטליה רבה עם הנער, הוא התקשר לשלו וביקש ממנו לרדת לרחוב כדי לדבר איתו: "הוא דחף אותו לכביש בזמן שהאוטו עבר והוא נדרס למוות". "ברור שזאת לא נפילה לכביש, זאת דחיפה", קבעה.

טליה שחזרה כי הייתה בבית יחד עם עדן כששלו נהרג: "בזמן האירוע, אחותי ואני היינו בבית ובדיוק שלו יצא. ממש חמש דקות אחרי שהוא ירד למטה, האח של הדוחף צעק לנו מהחלון למטה: 'עדן! טליה! רדו למטה. שלו עבר תאונה'". טליה ועדן ירדו למטה ומצאו את שלו מחוסר הכרה. "כל הראש שלו דימם, הוא לא תיקשר איתנו, העיניים שלו היו עצומות ומהפה יצא לו דם וקצף. ממש כמו סרט אימה", תיארה.

עוד אמרה כי "כשהגענו לזירת התאונה שאלתי מה קרה ומי עשה את זה. הבחורה שהרכב היה שלה הייתה במקום והיא הסבירה לי שאחד הנערים נהג בלי רישיון והיא הצביעה על מי שדחף את שלו ועל הנהג". "הדוחף גר פה בשכונה, כולם היו מפחדים ממנו", טענה.

שלו אפללו שנהרג ב"תאונת הדרכים" שהפכה לחקירת רצח 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
שלו אפללו/אתר רשמי, ללא

עדן, אחותו הגדולה של שלו, סיפרה עליו כי רוצה תמיד לעזור לכולם ושלכולם יהיה טוב: "הוא היה ילד של אור. הוא רצה תמיד שכולם יתחבקו ולא יריבו אף פעם. היה לו חלום לפתוח מוסך. הוא היה הולך למוסך של דוד שלי אחרי בית ספר ולומד ממנו. לא קשור לעורכי דין ולשוטרים".

טליה אמרה כי שלו היה האח שכולם חולמים עליו. "אח שאתה משתף אותו בהכל, אחי התאום בסופו של דבר. היינו מסתובבים יחד עם אותם חברים - הכל היינו עושים ביחד. זה ילד שהכל בו היה נתינה ולב גדול. הוא לא ידע מה זה לפגוע בבן אדם וגם אם הוא היה פוגע הוא היה נורא מצטער על זה ובוכה", נזכרה. "הוא היה שרוף על הקבוצה מכבי תל אביב, ברמה שהוא קיעקע אותה. זו הייתה האהבה הכי גדולה שלו", סיפרה עליו.

האחיות מספרות שהבוקר קמו וראו בתקשורת כי המשטרה חוקרת את החשד שמדובר ברצח ולא בתאונה. "מהרגע הראשון ידענו שזאת לא תאונה ושמדובר ברצח, כל אחד טען משהו אחר. כנראה שאחרי שמונה חודשים שלו עשה את העבודה למעלה והאמת יצאה לאור", אמרה עדן. טליה הוסיפה כי "המצב עכשיו קשה אבל באותו הרגע גם הבנו שלא נלחמנו סתם, שיעשה צדק. אמנם זה לקח המון זמן ומלחמות עם המשטרה וסגרו את התיק ואז פתחו אותו שוב, אבל העיקר שהאנשים שפגעו באחי יקבלו את העונש שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אחותו של שלו אפללו לאחר שחקירת מותו הוסבה מתאונת דרכים לחשד לרצח בתל אביב 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
אחותו של שלו אפללו ליד הקבר שלו/אתר רשמי, ללא

במסגרת החקירה נעצרו חמישה חשודים. אחד מהם הוא בר שמאי בן ה-19, תושב העיר, שמעצרו הוארך היום (שני) בארבעה ימים נוספים. ארבעת החשודים הנוספים, תושבי תל אביב בני 19-16, בהם גם חן זיו, שנעצר לאחר התאונה בחשד שנהג ברכב, יובאו מחר להארכת מעצר.

שמאי חשוד ברצח, קשירת קשר לעשיית פשע ושיבוש מהלכי משפט. על פי החשד, שמאי היה ברכב בזמן המקרה, אך לא בטוח אם היה הנהג. בדיון הארכת מעצרו אמרה השופטת אביטל אמסלם גלבוע כי מצאה "כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully