וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 חודשים אחרי: "תאונת דרכים" הפכה לחקירת רצח של בן 15

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 18:58

שלו אפללו נפגע בספטמבר האחרון על ידי נער שנהג ללא רשיון, ובתחילה סברה המשטרה כי מדובר בתאונת דרכים. עם זאת, החקירה העלתה כי בין הצדדים היה סכסוך קודם וכעת השתנה החשד לרצח ונעצרו חשודים נוספים

גבר כבן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך לקריית אתא, 23 במאי 2023/תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה חושדת כי שלו אפללו, בן 15 שנהרג בתל אביב לפני כשמונה חודשים, נרצח, ולא נפגע בתאונת דרכים כפי שסברה בתחילה. החשדות השתנו במהלך החקירה, שהעלתה כי האירוע התרחש על רקע סכסוך בין הצדדים.

במסגרת החקירה נעצרו שלושה חשודים נוספים, אחד מהם הוא בר שמאי בן ה-19, תושב העיר, שמעצרו הוארך היום (שני) בארבעה ימים נוספים. שלושת החשודים הנוספים, תושבי תל אביב בני 19-17, בהם גם חן זיו, שנעצר לאחר התאונה בחשד שנהג ברכב, יובאו מחר להארכת מעצר.

שמאי חשוד ברצח, קשירת קשר לעשיית פשע ושיבוש מהלכי משפט. על פי החשד, שמאי היה ברכב בזמן המקרה, אך לא בטוח אם היה הנהג. בדיון הארכת מעצרו אמרה השופטת אביטל אמסלם גלבוע כי מצאה "כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו".

זירת התאונה בספטמבר 2022 שבה נהרג הנער.. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בתל אביב, ספטמבר/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

בדיון הארכת המעצר דיבר גם נציג המשטרה, שאמר כי צפויים מעצרים נוספים. "יש לא מעט מעורבים, בין אם חשודים או עדים", אמר. "מדובר במוות מיותר של קטין פחות מגיל 16 או כבן 16, באמצעות מסווה של תאונת דרכים ואנחנו סבורים שמדובר באירוע מתוכנן", סיפר


עו"ד ניר אלפסה, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "הלקוח שלי עוכב ונחקר בזמן שנחקר האירוע כתאונה, ומאז חלפה מעל חצי שנה במהלכה היה חופשי. נציג המשטרה הבהיר שלא מיוחסת למרשי הנהיגה בפועל, ואנו מאמינים שבתום ימי המעצר תתקבל המסקנה שאין לו קשר או מודעות לאירוע".

בדיון הארכת המעצר אמר עורך הדין ניר אלפסה כי "כל מה שצריך לדעת בנסיבות התאונה, אני מניח נחקר באינטנסיביות בזמן שקרה האירוע וחן זיו, מי שנחשד להיות הנהג, שוחרר ממעצרו. החשוד בר שמאי נחקר לפחות פעמיים בנושא הזה - אפילו נחקר בעילת שיבוש - ומעולם לא נעצר". אלפסה הוסיף כי הוא "לא יודע כמה עוצמתי החשד למעשה המתוכנן. בכל מקרה לא נשמע שמדובר בחשוד שהוא לא הנהג - שהוא דמות מרכזית באירוע הזה גם במתכונת החדשה"

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שלו אפללו שנהרג ב"תאונת הדרכים" שהפכה לחקירת רצח 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
שלו אפללו, שנהרג ב"תאונת הדרכים" - שהפכה לחקירת רצח/אתר רשמי, ללא

האירוע התרחש בספטמבר האחרון. הנער נפגע תחילה באורח קשה אחרי שנפגע כשצעד ברחוב מנחם ארבר בעיר. בשלב מסוים נהג המכונית הגיח במקום ופגע בנער, שמותו נקבע בהמשך בבית החולים איכילוב. המשטרה אמרה אז כי הנהג נסע ללא רשיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully