וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 15 נפצע קשה בתאונה בת"א, הנהג החשוד נסע ללא רישיון

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 9:26

הנהג החשוד, בן 18 מתל אביב, נעצר בזירת התאונה בחשד שנסע בזמן שהיה פסול לנהיגה. הנער שנפצע פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב

בווידאו: תאונה בכיכר המדינה 12 בספטמבר 2022/מעריב
אמבולנס בזירת ירי בלוד, 26 באוגוסט 2022. מד"א
הצעיר פונה במצב קשה לבית החולים/מד"א

הולך רגל בן 15 נפצע קשה היום (ראשון) בתאונת דרכים בתל אביב. במשטרה חושדים שהנהג הפוגע נסע ללא רישיון וכי היה פסול לנהיגה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 08:00, אז צעד הנער ברחוב מנחם ארבר בעיר. בשלב מסויים נהג המכונית הגיח במקום ופגע בנער. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב במצב קשה תוך כדי ניסיונות לייצב את מצבו.

בוחנים של אגף התנועה במשטרת ישראל הגיעו לזירת התאונה לאיסוף ממצאים. החוקרים עצרו בזירה את הנהג הפוגע, תושב העיר בן 18, שעל פי החשד נהג ללא רישיון ולמעשה היה פסול לנהיגה. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

התאונה בתל אביב התרחשה לאחר שבלילה נהרג צעיר בן 25 לאחר שהחליק בכביש סמוך למחלף גנות, ליד חולון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעיר ללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום.

"ראינו על הכביש אופנוע ובמרחק של עשרות מטרים שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה", סיפרו החובש יששכר ויס והפראמדיק צביקה גדלביץ, "הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully