וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגל אדהמי, בעלת גן בחולון, הורשעה בעבירות של תקיפת קטינים

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 20:50

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע מנהלת "גן סיגל" שבעיר, בגין עבירות של תקיפת קטינים, גרימה לחבלה של ממש, ריבוי תקיפות וכן בהפרת חובת דיווח. בכך, אדהמי מצטרפת לשתי הסייעות הנוספות מהגן, אורטל בנימין ורינת ינקו, שכבר מרצות עונש מאסר בפועל

בווידאו: גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (שני) את סיגל אדהמי, בעלת "גן סיגל" שבחולון, בגין עבירות של תקיפת קטינים, גרימה לחבלה של ממש, ריבוי תקיפות וכן בהפרת חובת דיווח. בכך, אדהמי מצטרפת לשתי הסייעות הנוספות מהגן, אורטל בנימין ורינת ינקו, שהורשעו גם הן בעשרות אירועי תקיפה והתעללות בפעוטות, והן כבר מרצות עונש מאסר בפועל.

"בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן בגן, בתדירות יומיומית, תקפו הנאשמות פעוטות שלא כדין, בעודן אחראיות עליהם, לעיתים תוך שגרמו להם למכאוב, בין היתר, בכך שביצעו בהם את המעשים הבאים: אחזו בהם בחוזקה; משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו את הפעוטות והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים או על כיסאות; סטרו לפעוטות ואף בעטו בהם. לעיתים, 'הענישו' הנאשמות פעוט שהפריע בכך שהושיבו אותו לפרקי זמן שונים, ממושכים בחלקם, בכיסא תינוק מוגבה", נמסר בכתב האישום המתוקן שהוגש היום.

סיגל אדהמי, מנהלת ובעלת "גן סיגל" שבחולון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סיגל אדהמי, מנהלת ובעלת "גן סיגל" שבחולון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"במהלך התקופה השליטו הנאשמות אווירה של פחד בגן, נהגו בפעוטות כאילו חפצים הם. סיגל אדהמי, בהיותה מנהלת הגן, נכחה בגן שעות מועטות, ועל אף שידעה על קיומה של אלימות כלפי הפעוטות, הפרה את חובתה לדאוג לשלומם ובריאותם של הפעוטות ולמנוע התעללות בהם", הוסיפו.

הפרשה התפוצצה אי אז בחודש אוגוסט 2020, כששלוש הסייעות תועדו מתעללות ותוקפות את הפעוטות. שתיים מהן, אורטל בנימין ורינת ינקו, מרצות עונשי מאסר בנווה תרצה בגין התעללות ותקיפת הפעוטות. שלוש הסייעות הנוספות: ורד אברהם, יפית ארז ולבנת אונגר - אמה של אורטל, שמשפטן התנהל ביחד עם זה של אדהמי, הורשעו גם הן בסעיפי כתב האישום הכוללים תקיפות של הפעוטות.

התעללות בגן ילדים בחולון, 18 באוגוסט 2020. ללא, צילום מסך
תיעוד ההתעללות בגן הילדים בחולון, אוגוסט 2020/צילום מסך, ללא

ב-19 ביולי יתקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון טיעונים לעונש, אז יעלו הורי הגן לטעון לראשונה בפני השופטת רונית פוזננסקי כץ, לאחר שבשלבי ההוכחות, הסכימו הצדדים לוותר על עדויות ההורים.

חן קןבריץ כהן, ממטה המאבק למען הילדים, התייחסה להרשעה ואמרה: "במשך שנים סיגל טענה בפני כל מי שרק רצה לשמוע כי לא ידעה על מה שקורה לה בגן ולבסוף הודתה בסעיפים אלו בכתב האישום. השופטת היום באמירה ברורה קבעה כי סיגל אכן פגעה בפעוטה ואין ספק כי מדובר בסעיף החמור של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, עבירה שמשמעותה מאסר בפועל. נגמרו הימים שבעלות הגנים מסירות אחריות ממה שקורה בגן, בטח ובטח כשיש תיעוד שהן אף שותפות פעילות לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully