וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית סוטה מהנתיב - האוטובוס יורד מהכביש ופוגע בתחנה; 13 בני אדם נפצעו

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 18:00

נהג רכב פרטי נכנס במפתיע לנתיב תחבורה ציבורית, התנגש באוטובוס של חברת "אגד", שסטה בחדות מהנתיב, איבד שליטה והתנגש בחומת בית העלמין ובכמה עמודי תאורה. נהג האוטובוס הצליח לעצור את כלי הרכב רק לאחר כמה עשרות מטרים. במקביל, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

בווידאו: תיעוד המשך של תאונת האוטובוס בחיפה.רואים איך אנשים קופצים מהאוטובוס./דוברות כב"ה

13 בני אדם נפצעו היום (שני) בתאונת אוטובוס בחיפה, לאחר שנהג אוטובוס סטה ממסלולו בשדרות ההגנה, בעקבות רכב פרטי שנכנס במפתיע לנתיב הנסיעה שלו.

במהלך נסיעה שגרתית בשדרות ההגנה בעיר, נהג רכב פרטי נכנס במפתיע ומבלי לאותת לנתיב תחבורה ציבורית, התנגש באוטובוס של חברת "אגד", שסטה בחדות מהנתיב, איבד שליטה והתנגש בחומת בית העלמין בדופן ימין שלו וגם בכמה עמודי תאורה. נהג האוטובוס הצליח לעצור את כלי הרכב רק לאחר כמה עשרות מטרים. הנפגעים פונו לבתי החולים רמב"ם, בני ציון, וכרמל בעיר. במקביל, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

מצלמת רכב שנסע מאחורי האוטובוס תיעדה את המקרה, ובסרטון המדובר ניתן לצפות ברכב פרטי מסוג טויוטה קורולה נוסע משמאל לאוטובוס כשלפתע הוא סוטה ימינה לתוך נתיב התחבורה הציבורית הייעודי, ייתכן כדי לפנות לחניית בית העלמין הישן חוף הכרמל, מה שגרם גם לאוטובוס לסטות ימינה מהנתיב שלו, ולאבד שליטה. לוואלה! נודע כי נהג מכונית הטויוטה הנראה סוטה ימינה הוא בן 96.

תאונת דרכים עם מספר נפגעים סמוך לצומת מסעדת מקסים, דרך ההגנה, חיפה. 22 במאי 2023. יובל ברק, דובר תחנת חיפה, דוברות כב"ה
זירת התאונה בחיפה, היום/דוברות כב"ה, יובל ברק, דובר תחנת חיפה
תאונת דרכים עם מספר נפגעים סמוך לצומת מסעדת מקסים, דרך ההגנה, חיפה. 22 במאי 2023. יובל ברק, דובר תחנת חיפה, דוברות כב"ה
תאונת דרכים עם מספר נפגעים סמוך לצומת מסעדת מקסים, דרך ההגנה, חיפה. 22 במאי 2023/דוברות כב"ה, יובל ברק, דובר תחנת חיפה

רון רטנר, דובר חברת "אגד", שהאוטובוס שלה היה מעורב בתאונה מסר: "מבדיקה ראשונית של נסיבות התאונה נראה כי מעורבותו של הרכב הפרטי גרמה לתאונה הקשה וכי כל ניסיונותיו של נהג האוטובוס למנוע את תאונה עלו בתוהו. לא נוכל להוסיף מידע בשל חקירת המשטרה שהחלה. אנחנו סומכים על משטרת ישראל ומאחלים החלמה מהירה לפצועים".

"למרבה הצער הנהג מנוע מלהתראיין מתוקף החשש לשבש את חקירת בוחני התאונה של משטרת ישראל", הוסיף רטנר.

נתי דנה, סגן מנהל מרחב כרמל באיחוד הצלה, תיאר את הזירה. "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשלושה נפגעים בינוני ולכעשרה נפגעים קל. כלל הנפגעים בהכרה מלאה וסובלים מחבלות ופציעות עקב אופי התאונה", אמר.

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר כי "מוקדם לדעת מהן נסיבות התאונה הקשה, אך ברור כי ללא מתן הכשרות ראויות לנהגי האוטובוסים, שיפור הביטחון בענף ושמירה על כשירות הנהגים, תמונות קשות שכאלה יצוצו ויעלו שוב ושוב. יש לאמץ לאלתר את תכנית ההכשרות ארגון נהגי האוטובוס. בטיחות הנוסעים והנהגים מעל לכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully